Gezondheid alle pijlers

Onzeker tijdens je menstruatieperiode

30-10-2009 07:57 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden, Ik neem aan dat veel van jullie hier ook last van zullen hebben maar ik plaats er toch maar een topic over.

Ik voel me namelijk de week vóór mijn menstruatie erg onzeker, en ik maak me in die week oppeens overal druk om. Ik kan om de domste dingen zomaar gaan huilen en 1 tel later lig ik weer helemaal dubbel. Ook kan ik heel erg lief zijn en wil ik dat aan iedereen die ik lief heb later merken zo erg dat hun niet weten wat ze over komt!

Voorbeeld..gister was mijn vriend er en ik moet het volgende week worden..we namen afscheid en we knuffelde en oppeens dacht ik "wat ben je eigenlijk lief, wat als ik jou toch zou moeten missen" en ik barstte in huilen uit haha..me vriend wist niet wat hem over kwam..die dacht namelijk dat hij iets verkeerd had gedaan...Eenmaal thuis belde ik hem op en ging ik hem bestoken met vragen of hij het nog wel leuk vind met mij..weer wist hij niet wat hem over kwam (waar kwam dit oppeens allemaal vandaan) zelf dacht ik ook echt..wat doe ik? Een uur geleden was alles nog koek en ei en nu maak ik me verschrikkelijk druk..om dingen die er eigenlijk helemaal niet zijn!

Hebben jullie hier ook last van? Bij mij is het echt een terugkomend iets..Het duurt 2 á 3 dagen en dan ben ik er gelukkig voor een maand weer vanaf!

Hoe zit dit bij jullie? en hoe reageert jullie vriend hierop?
Weet je echt zeker dat het met je menstruatie te maken heeft? Ik krijg namelijk het gevoel dat je eigenlijk sowieso wat onzeker bent.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik herken dat ook wel hoor.Een paar dagen voor mijn menstruatie zie ik ook heel veel beren op de weg.

Gelukkig weet ik het van mezelf en roep ik mezelf dan regelmatig tot de orde.

Gewoon iets dat erbij hoort.

Ik hou er dan ook rekening mee dat ik belangrijke beslissingen niet neem als ik ongesteld moet worden.

Vervelend maar het is niet anders en er is prima mee te leven hoor.

Voor mijn man is het misschien niet zo goed te begrijpen maar hij weet het en houdt er gewoon rekening mee.
Ik ben wel wat onzeker..haha maar niet zo erg als voor me menstruatie! Dan zie ik oppeens overal bomen staan, heel irritant vooral omdat ik het wel begrijp maar ik bang ben dat ik me hiermee een verkeerd beeld geef, bijvoorbeeld dat ik hem wantrouw..terwijl dit niet zo is!
Klinkt niet normaal. Misschien tijd voor je om de pil te gaan doorslikken? Dan word je niet meer ongesteld.
PMS, heb ik ook last van. Wanneer je het herkent kan je het best proberen binnen de perken te houden of mensen vooraf even waarschuwen..

En nee Elninjo, dat verdwijnt niet als je de pil door slikt.
Perfectionisme is niet perfect...
Ik heb er anders geen last van met de pil. Zonder pil was ik echter ook niet te genieten.
Met pil of zonder pil...heb er gewoon last van. Heb je geluk Elninjoo!
Perfectionisme is niet perfect...
Nou ik denk niet dat ik PMS heb..ik ben juist onzeker..en niet niet te genieten het is niet dat ik een heks ben tijdens deze dagen, juist heel lief. En zodra ik ongesteld ben voel ik me heel raar maar waar, heeeel zelfverzekerd! En zit ik echt lekker in me vel. Gelukkig was het gister maar 1 dagje maar het is wel vervelend..
heb ik ook, het deel dat ik allemaal dingen zie die er niet zijn of alles uitvergroot, en noem het gewoon pms, omdat ik anders ben dan anders. Mijn vriend herkend het ook direct en maakt zich er niet druk om.
Zonder pil nooit last van PMS, met de pil en die slik ik al eeuwen ook niet trouwens. Dus nee, niet herkenbaar!
ja hoor herken ik wel. Als je dat bij jezelf merkt gewoon extra lief voor jezelf zijn ipv liefde en bevestiging buiten jou gaan zoeken.
Ja want op dat moment krijg je dat toch niet terwijl je het zo nodig hebt (A)..Tnx voor je raad!
Topic verplaatst naar Gezondheid
----

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven