Ook een kaakoperatie???

dinsdag 17 november 2009 om 11:38
Hai Marcaro,
ik ben als co-assistent bij meerdere kaak operaties geweest maar kan helaas geen persoonlijke ervaringen met je delen. Wel kan ik je zeggen dat ik prachtige resultaten heb gezien en hoop dan ook dat je aan de uitkomst kunt denken, achteraf weet ik zeker dat het je dubbel en dwars waard is geweest!
Nog 1 tip, het is als spannend als je het zelf in je hoofd maakt!
veel succes!
ik ben als co-assistent bij meerdere kaak operaties geweest maar kan helaas geen persoonlijke ervaringen met je delen. Wel kan ik je zeggen dat ik prachtige resultaten heb gezien en hoop dan ook dat je aan de uitkomst kunt denken, achteraf weet ik zeker dat het je dubbel en dwars waard is geweest!
Nog 1 tip, het is als spannend als je het zelf in je hoofd maakt!
veel succes!

woensdag 18 november 2009 om 16:34
Helianthus,die van mij gaat 7 mm naar voren.
De risico's zijn mij niet echt uitgelegd, ik weet wel dat mijn gezicht er door veranderd en dat er een kleine kans is dat ik
het gevoel in mijn onderlip niet terug krijg.
Wat bedoel jij met risico's?
En volgens de kaakchirurg is het meer ongemak dan pijn daarna wat ik voel.
Heb jij trouwens arnica druppels genomen ivm de zwelling?
De risico's zijn mij niet echt uitgelegd, ik weet wel dat mijn gezicht er door veranderd en dat er een kleine kans is dat ik
het gevoel in mijn onderlip niet terug krijg.
Wat bedoel jij met risico's?
En volgens de kaakchirurg is het meer ongemak dan pijn daarna wat ik voel.
Heb jij trouwens arnica druppels genomen ivm de zwelling?

woensdag 18 november 2009 om 17:25
Ik heb hem dat ook gevraagd over dat hij een zenuw kan raken/blijvend beschadigen, maar hij gaf aan dat hij dat zelf nog maar 1x gehad heeft in al die jaren.
Ik krijg 4 weken een klem erop zei hij, wat hij met klem bedoeld weet ik niet. maar het zit in ieder geval strak op elkaar.
Heb eigenlijk niet echt duidelijke info gekregen. Ik weet alleen dat de operatie 1,5u duurt, en dat ik 2 nachten moet blijven.
1 op de IC en de ander op de gewone zaal.
Hoe heb jij het ervaren de eerste dag/nacht? Heb je veel geslapen? Ben je veel misselijk geweest? 1e dag wat gegeten of gedronken?
Ik krijg 4 weken een klem erop zei hij, wat hij met klem bedoeld weet ik niet. maar het zit in ieder geval strak op elkaar.
Heb eigenlijk niet echt duidelijke info gekregen. Ik weet alleen dat de operatie 1,5u duurt, en dat ik 2 nachten moet blijven.
1 op de IC en de ander op de gewone zaal.
Hoe heb jij het ervaren de eerste dag/nacht? Heb je veel geslapen? Ben je veel misselijk geweest? 1e dag wat gegeten of gedronken?