Gezondheid alle pijlers

Ook een kaakoperatie???

04-11-2009 21:55 17 berichten
Zijn er hier toevallig nog mensen die binnenkort een kaakoperatie moeten ondergaan??
Nee dat niet maar ik ken genoeg mensen die het gedaan hebben. Heel veel succes.
Alle reacties Link kopieren
ik ken ook iemand die het heeft gehad...
Oh je moet hem binnenkort doen? Heel veel succes dan! En maak je niet te druk, is nergens voor nodig!
...
Ja, en wat wil je verder met deze informatie? oftewel, wat wil je echt weten?
Ik vraag me af hoe deze mensen het ervaren hebben, en misschien dat deze mensen me een hart onder de riem willen steken want ik ben echt super bang.

En of ze wellicht nog tips hebben, de mensen die er al 1 gehad hebben?
.
Mijn onderkaak word een stukje naar voren gezet
Hai Marcaro,

ik ben als co-assistent bij meerdere kaak operaties geweest maar kan helaas geen persoonlijke ervaringen met je delen. Wel kan ik je zeggen dat ik prachtige resultaten heb gezien en hoop dan ook dat je aan de uitkomst kunt denken, achteraf weet ik zeker dat het je dubbel en dwars waard is geweest!

Nog 1 tip, het is als spannend als je het zelf in je hoofd maakt!

veel succes!
Lien, dank je voor je reactie en je tip, ik probeer ook zoveel

mogelijk aan het resultaat te denken.

Maar als ik dan denk aan al die slangetjes die dalijk in me lichaam zitten en die nacht op de IC dan word ik echt doodsbang.
...
Helianthus,die van mij gaat 7 mm naar voren.

De risico's zijn mij niet echt uitgelegd, ik weet wel dat mijn gezicht er door veranderd en dat er een kleine kans is dat ik

het gevoel in mijn onderlip niet terug krijg.

Wat bedoel jij met risico's?

En volgens de kaakchirurg is het meer ongemak dan pijn daarna wat ik voel.

Heb jij trouwens arnica druppels genomen ivm de zwelling?
...
Ik heb hem dat ook gevraagd over dat hij een zenuw kan raken/blijvend beschadigen, maar hij gaf aan dat hij dat zelf nog maar 1x gehad heeft in al die jaren.

Ik krijg 4 weken een klem erop zei hij, wat hij met klem bedoeld weet ik niet. maar het zit in ieder geval strak op elkaar.

Heb eigenlijk niet echt duidelijke info gekregen. Ik weet alleen dat de operatie 1,5u duurt, en dat ik 2 nachten moet blijven.

1 op de IC en de ander op de gewone zaal.

Hoe heb jij het ervaren de eerste dag/nacht? Heb je veel geslapen? Ben je veel misselijk geweest? 1e dag wat gegeten of gedronken?
In welk ziekenhuis ben je geopereerd?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven