Ook zo'n last van hooikoorts?

maandag 14 april 2014 om 20:23
Het heeft hier vandaag met buien flink geregend, dus je zou verwachten dat de pollen wel weg gespoeld zijn, maar niets is minder waar. De hele dag word ik al helemaal gek van de kriebel in mijn neus. Ik hoef niet eens zo vaak te niezen maar die kriebel is zo irritant. Ik heb gewoon mijn desloratadinetabletje genomen vanmorgen, maar op heftige dagen is het schijnbaar niet voldoende. Morgen maar eens de h.a. bellen voor een neusspray erbij.
Is het bij jullie ook zo erg vandaag?
Is het bij jullie ook zo erg vandaag?

maandag 14 april 2014 om 22:08
Ik heb er tot nu toe juist minder last van dan andere jaren. Terwijl normaal mijn oogleden chronisch dik zijn en ik overal jeuk en eczeem heb. Alleen die ene week met extreem veel pollen, smog en Saharazand was vervelend.
Gebruik ook Aerius trouwens, tweemaal daags. Ik ben er dit jaar in januari al mee begonnen, misschien is dat het.
Gebruik ook Aerius trouwens, tweemaal daags. Ik ben er dit jaar in januari al mee begonnen, misschien is dat het.

maandag 14 april 2014 om 22:29
Oh ja, die week met dat smog, dat herinner ik me nog wel. Ik was al een paar dagen benauwd en begon me echt zorgen te maken, en toen hoorde ik dat er in België allang een smogalarm was afgegeven. Gelukkig ging het daarna weer beter. Het zijn ook steeds enkele dagen dat ik er heel veel last van heb, net alsof er dan net op die dag een bepaald bloemetje uitwaait.
Kan jeuk en eczeem ook van pollen komen? Mijn jongste en ik waren vandaag juist tegen elkaar aan het klagen dat we gek werden van de jeuk. En geen zalfje in huis Zal ik gelijk ook maar even vragen als ik bel voor de neusspray. Wat een ellende.
Kan jeuk en eczeem ook van pollen komen? Mijn jongste en ik waren vandaag juist tegen elkaar aan het klagen dat we gek werden van de jeuk. En geen zalfje in huis Zal ik gelijk ook maar even vragen als ik bel voor de neusspray. Wat een ellende.
maandag 14 april 2014 om 23:20
dinsdag 15 april 2014 om 18:22
Normaliter heb ik elk jaar zulke erge hooikoorts dat ik niet kan functioneren. Had er een paar weken geleden ook weer zo'n last van dat ik alleen maar op de bank kon zitten met een nat washandje voor m'n neus. Ik gebruik normaal een onderhoudspuf, pillen, een neusspray en druppels, maar heb nu nergens last van....