Oorpijn
vrijdag 9 december 2016 om 15:12
Ik ben altijd een oren kind geweest, talloze keren buisjes gehad ontstekingen meteen weggesneden. Sinds een jaar of 5 weer regelmatig een oorontsteking. En nu voel ik hem weer opkomen, druk op mijn oor, tandpijn, ik gebruik al xylo om de bole open te houden...punt is dat PCM me niet helpt, en diclofenac verdraag ik niet, vanwege mijn maag. Als het echt niet anders kan, dan moet het, ik gebruik al omeprazol. Maar dan nog. Iemand van jullie de tip? Hoop dat 'ie voorbij vliegt hahaha maar goed, het is nu vrijdagavond en de winkels zo dicht (zit op werk..) iemand een huis tuin en keukenmiddel die werkt??
vrijdag 9 december 2016 om 15:16
Hier hetzelfde vanaf mijn 2e al bekend in het ziekenhuis vanwege gaten in het trommelvlies.
Had vroeger continue oorontsteking..
Laatste jaren gaat het goed. Dit is sinds ik allergie pillen slik (aerius of goedkope variant)
Wie weet kan je dat uitproberen
Ik slik dit echt al jaren wist toen niet eens dat het eigenlijk allergie pillen waren..
Had vroeger continue oorontsteking..
Laatste jaren gaat het goed. Dit is sinds ik allergie pillen slik (aerius of goedkope variant)
Wie weet kan je dat uitproberen
Ik slik dit echt al jaren wist toen niet eens dat het eigenlijk allergie pillen waren..