Opeens duizelig (alles draait), zweten en braken
maandag 29 juli 2013 om 20:36
Hallo iedereen,
Sinds vrijdag heeft mijn moeder opeens ( nog nooit gehad) last van duizeligheid, enorme zweetuitbraken en misselijkheid en braken. Ze is toen naar de dokter gegaan en die heeft haar onderzocht en kwam met de conclusie dat ze een evenwichtsstoornis heeft. Ze moest rust houden en het zou vanzelf overgaan in een week of 3 weken. Nu heeft ze telkens last van een licht gevoel in haar hoofd en een schommelend gevoel. Nu heeft ze weer last van duizeligheid en zweetuitbraken. Moet ik mij zorgen maken of is dit typisch een evenwichtsorgaanstoornis?
Sinds vrijdag heeft mijn moeder opeens ( nog nooit gehad) last van duizeligheid, enorme zweetuitbraken en misselijkheid en braken. Ze is toen naar de dokter gegaan en die heeft haar onderzocht en kwam met de conclusie dat ze een evenwichtsstoornis heeft. Ze moest rust houden en het zou vanzelf overgaan in een week of 3 weken. Nu heeft ze telkens last van een licht gevoel in haar hoofd en een schommelend gevoel. Nu heeft ze weer last van duizeligheid en zweetuitbraken. Moet ik mij zorgen maken of is dit typisch een evenwichtsorgaanstoornis?

maandag 29 juli 2013 om 20:44
quote:whatcomesaround schreef op 29 juli 2013 @ 20:40:
Lieverd de dokter zei dat het na 3 weken over zou gaan, vrijdag is net 3 dagen geleden.
Zorg voor der, help haar en wees lief. Kijk het nog even aan. Mocht het verergeren dan uiteraard gewoon de dokter weer bellen.Mee eens. Het is net alsof je onwijs zeeziek bent, heel vervelend. Vaak wordt het veroorzaakt door een virusje.
Lieverd de dokter zei dat het na 3 weken over zou gaan, vrijdag is net 3 dagen geleden.
Zorg voor der, help haar en wees lief. Kijk het nog even aan. Mocht het verergeren dan uiteraard gewoon de dokter weer bellen.Mee eens. Het is net alsof je onwijs zeeziek bent, heel vervelend. Vaak wordt het veroorzaakt door een virusje.
maandag 29 juli 2013 om 20:56
Luister naar je huisarts. Erg vervelend,waarschijnlijk een virus op het evenwichtsorgaan. Wat jij beschrijft past daar precies bij. Dus advies van de huisarts volgen, geduld hebben. Adviseer je moeder om geen snelle (hoofd) bewegingen te maken. Na het opstaan (stoel/bed) eerst tot 5 tellen en dan pas gaan lopen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
maandag 29 juli 2013 om 23:12
Nu kwam ik net beneden en vertelde ze me dat ze deze avonds een brok slijm uit haar neus heeft gesnoten en nu geen last meer heeft van duizeligheid of licht in haar hoofd. Kan dat dan de oorzaak zijn geweest? Of is het het bewijs dat ze een koudje heeft en dat dat over is geslagen op haar evenwichtsorgaan?