Gezondheid alle pijlers

Operatie mastoid

12-08-2014 22:43 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
herkenbaarheid
O, ik zou, als ik eenmaal een keus heb gemaakt (bijv. voor een operatie), mezelf niet meer gek maken. Waarom doe je dat?
quote:inglein schreef op 12 augustus 2014 @ 22:56:

O, ik zou, als ik eenmaal een keus heb gemaakt (bijv. voor een operatie), mezelf niet meer gek maken. Waarom doe je dat?Omdat ik de hele tijd een zenuwachtig gevoel heb. Kan er ook niks aan doen. Veel afleiding gezocht maar het komt steeds dichterbij. Het is een operatie wat risico's met zich meebrengt. Vind het gewoon spannend vandaar.
Het is ook spannend. Sterkte
Als je nog niet slaapt (wat ik wel voor je hoop, gezien het vroege tijdstip waarop je uit je bed moet): heel veel sterkte vandaag!

Het is niet niks een operatie.
Foutje?
V

O, ik zou, als ik eenmaal een keus heb gemaakt (bijv. voor een operatie), mezelf niet meer gek maken. Waarom doe je dat?

Lijkt me doodnormaal dat je nerveus bent voor zo'n operatie. Zeker als ze in je schedel gaan boren enzovoort, hoe routine dat ook mag zijn. Ik vind het eerder vreemd als je niet wat nerveus bent.

Sterkte TO! Ben jij doof? Hoe krijg je zoiets?
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.

Wat een onzin zeg. Dus omdat ze de keus heeft gemaakt om geopereerd te zijn, is ze ineens niet meer zenuwachtig? Lijkt me fijn als al je emoties zo rationeel zijn.

TO heel veel succes, sterkte en beterschap!
En hoe is het gegaan?

Is het je mee gevallen?
herkenbaarheid
herkenbaarheid
Fijn dat het goed met je gaat!

Nu maar rustig de tijd nemen om helemaal te herstellen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven