Opgezet schaambeen
zondag 10 maart 2013 om 18:46
Ik droogde mijn dochtertje net af en de rechterkant boven haar vagina is raar dik. Nu lijkt het scheef zeg maar zit echt een dikker gedeelte aan 1 kant. Me schoonmoeder zegt dat de dokter het een keer gezien heeft en zei dat het niks ergs was. Me moeder dacht aan een liesbreuk maar dokter zou tijdje terug gezegd hebben dat dit het niet was en niks ernstigs. Vind het toch raar, iemand hiermee bekend?

zondag 10 maart 2013 om 18:50
Ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Ze blijkt het al langer te hebben, je schoonmoeder en je moeder weten het, ze is blijkbaar gezien door een arts en jij weet daar allemaal niets van en ziet dat nu pas?
Maar goed, als je het niet vertrouwt, ga je zelf met haar naar de huisarts om het te laten bekijken.
Maar goed, als je het niet vertrouwt, ga je zelf met haar naar de huisarts om het te laten bekijken.

zondag 10 maart 2013 om 18:55
quote:Lughnasadh schreef op 10 maart 2013 @ 18:50:
Ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Ze blijkt het al langer te hebben, je schoonmoeder en je moeder weten het, ze is blijkbaar gezien door een arts en jij weet daar allemaal niets van en ziet dat nu pas?
Dit was ook mijn gedachte.
Hebben de moeders ook verteld hoe lang je dochter dit al heeft?
Raar dat ze jou dan niks verteld hebben.
Dit was ook mijn gedachte.
Hebben de moeders ook verteld hoe lang je dochter dit al heeft?
Raar dat ze jou dan niks verteld hebben.

zondag 10 maart 2013 om 19:08
Maar het is echt een heel erg rare vraag, begrijp je dat? Je moeder en je schoonmoeder zijn blijkbaar zonder jouw medeweten bij een dokter geweest, beiden onafhankelijk van elkaar en je weet een emning avn die dokter; en vervolgens vraag je medisch advies op een forum.
Ga zelf gewoon met je dochtertje naar de dokter! Maak morgen een afspraak.
Ga zelf gewoon met je dochtertje naar de dokter! Maak morgen een afspraak.

zondag 10 maart 2013 om 19:09
quote:Yael1980 schreef op 10 maart 2013 @ 19:05:
Laat maar zitten ik vraag normaal iets en mensen gaan zich alleen maar bemoeien met de omliggende zaken. Wat maakt het uit??? Vroeg alleen of er herkenbaarheid was over klacht.Je zet zelf die "omliggende" zaken in je OP, TO, logisch dat mensen daarover vragen.
Laat maar zitten ik vraag normaal iets en mensen gaan zich alleen maar bemoeien met de omliggende zaken. Wat maakt het uit??? Vroeg alleen of er herkenbaarheid was over klacht.Je zet zelf die "omliggende" zaken in je OP, TO, logisch dat mensen daarover vragen.

zondag 10 maart 2013 om 19:10
Laat maar zitten ik vraag normaal iets en mensen gaan zich alleen maar bemoeien met de omliggende zaken. Wat maakt het uit??? Vroeg alleen of er herkenbaarheid was over klacht.Er heeft al een dokter naar gekeken (en hoe en wat is wat vaag in de OP vandaar dat daar vragen over komen). Wat moeten wij er dan nog van zeggen? De dokter weet dit soort dingen echt beter dan viva forum, hoor. Bovendien kan de huisarts het zien, dat kunnen wij ook niet.
Laat maar zitten ik vraag normaal iets en mensen gaan zich alleen maar bemoeien met de omliggende zaken. Wat maakt het uit??? Vroeg alleen of er herkenbaarheid was over klacht.Er heeft al een dokter naar gekeken (en hoe en wat is wat vaag in de OP vandaar dat daar vragen over komen). Wat moeten wij er dan nog van zeggen? De dokter weet dit soort dingen echt beter dan viva forum, hoor. Bovendien kan de huisarts het zien, dat kunnen wij ook niet.
zondag 10 maart 2013 om 19:55
Laat maar zitten ik vraag normaal iets en mensen gaan zich alleen maar bemoeien met de omliggende zaken. Wat maakt het uit??? Vroeg alleen of er herkenbaarheid was over klacht.
Zie jij dat nu pas? Ik vraag mij af hoe vaak jij zelf jouw dochter in bad doet. Als de moeders dat altijd doen en jij af en toe kan ik er nog inkomen dat je het nu pas ziet maar anders.....
Morgen dus gelijk mee naar de huisarts.
Laat maar zitten ik vraag normaal iets en mensen gaan zich alleen maar bemoeien met de omliggende zaken. Wat maakt het uit??? Vroeg alleen of er herkenbaarheid was over klacht.
Zie jij dat nu pas? Ik vraag mij af hoe vaak jij zelf jouw dochter in bad doet. Als de moeders dat altijd doen en jij af en toe kan ik er nog inkomen dat je het nu pas ziet maar anders.....
Morgen dus gelijk mee naar de huisarts.
zondag 10 maart 2013 om 20:00
quote:Yael1980 schreef op 10 maart 2013 @ 18:46:
Me moeder dacht aan een liesbreuk maar dokter zou tijdje terug gezegd hebben dat dit het niet was en niks ernstigs. Vind het toch raar, iemand hiermee bekend?Wat is al een tijdje terug? Als een kind al een tijd daarmee loopt ga je toch weer terug naar de huisarts?
Me moeder dacht aan een liesbreuk maar dokter zou tijdje terug gezegd hebben dat dit het niet was en niks ernstigs. Vind het toch raar, iemand hiermee bekend?Wat is al een tijdje terug? Als een kind al een tijd daarmee loopt ga je toch weer terug naar de huisarts?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 10 maart 2013 om 20:14

zondag 10 maart 2013 om 20:21
Hallooooowwww, doe even normaal met al jullie wedervragen. Weten jullie dan niet hoe het werkt op een forum? TO stelt een vraag en jullie geven uitsluitend antwoord op die vraag en als je het antwoord niet weet mag je niets vragen en/of zeggen. Dohh, ik ga verder kijken op me forum want ik weet geen antwoord.