Gezondheid alle pijlers

Opgezet schaambeen

10-03-2013 18:46 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik droogde mijn dochtertje net af en de rechterkant boven haar vagina is raar dik. Nu lijkt het scheef zeg maar zit echt een dikker gedeelte aan 1 kant. Me schoonmoeder zegt dat de dokter het een keer gezien heeft en zei dat het niks ergs was. Me moeder dacht aan een liesbreuk maar dokter zou tijdje terug gezegd hebben dat dit het niet was en niks ernstigs. Vind het toch raar, iemand hiermee bekend?
Waarom weten jouw moeder en schoonmoeder wel dat je dochtertje bij de huisarts is geweest en jij niet..? Dat vind ik eigenlijk nog veel gekker...
Dubbel
Jij schoonmoeder is met jij dochtertje een keer naar de huisarts geweest zonder het jouw te vertellen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Ze blijkt het al langer te hebben, je schoonmoeder en je moeder weten het, ze is blijkbaar gezien door een arts en jij weet daar allemaal niets van en ziet dat nu pas?

Maar goed, als je het niet vertrouwt, ga je zelf met haar naar de huisarts om het te laten bekijken.
quote:Lughnasadh schreef op 10 maart 2013 @ 18:50:

Ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Ze blijkt het al langer te hebben, je schoonmoeder en je moeder weten het, ze is blijkbaar gezien door een arts en jij weet daar allemaal niets van en ziet dat nu pas?

Maar goed, als je het niet vertrouwt, ga je zelf met haar naar de huisarts om het te laten bekijken.

Dit was ook mijn gedachte.

Hebben de moeders ook verteld hoe lang je dochter dit al heeft?

Raar dat ze jou dan niks verteld hebben.
wat een raar verhaal, waarom gaat je moeder met je kind naar de dokter en weet jij van niks?
Heel raar verhaal, kun je het uitleggen?
wie is er nu met het kind naar de dokter geweest en waarom? Hoe oud is het kind?
Laat maar zitten ik vraag normaal iets en mensen gaan zich alleen maar bemoeien met de omliggende zaken. Wat maakt het uit??? Vroeg alleen of er herkenbaarheid was over klacht.
Je verhaal is nogal onduidelijk. Blijkbaar heeft een dokter al naar het probleem gekeken en vindt er niks ernstigs aan. Waarom twijfel je aan dat verhaal?
Maar het is echt een heel erg rare vraag, begrijp je dat? Je moeder en je schoonmoeder zijn blijkbaar zonder jouw medeweten bij een dokter geweest, beiden onafhankelijk van elkaar en je weet een emning avn die dokter; en vervolgens vraag je medisch advies op een forum.

Ga zelf gewoon met je dochtertje naar de dokter! Maak morgen een afspraak.
Als je het niet vertrouwt, dan ga je zelf toch een keer naar de HA.
Ik vraag gewoon om uitleg. Dat is niet zo gek, aangezien je verhaal een beetje vaag is. Wil je daar niet over uitweiden, moet je in het vervolg gewoon zelf naar de huisarts gaan met je kind. En geen topics meer openen, dan kan je ook geen vragen verwachten.
Iets normaals ? Jij vraagt je af waarom je dochtertje een raar schaambeen heeft, en je moeder en schoonmoeder zijn er al mee naar een arts geweest.. Dát is pas raar.. Dát jij er niets vanaf weet..
quote:Yael1980 schreef op 10 maart 2013 @ 19:05:

Laat maar zitten ik vraag normaal iets en mensen gaan zich alleen maar bemoeien met de omliggende zaken. Wat maakt het uit??? Vroeg alleen of er herkenbaarheid was over klacht.Je zet zelf die "omliggende" zaken in je OP, TO, logisch dat mensen daarover vragen.

Laat maar zitten ik vraag normaal iets en mensen gaan zich alleen maar bemoeien met de omliggende zaken. Wat maakt het uit??? Vroeg alleen of er herkenbaarheid was over klacht.Er heeft al een dokter naar gekeken (en hoe en wat is wat vaag in de OP vandaar dat daar vragen over komen). Wat moeten wij er dan nog van zeggen? De dokter weet dit soort dingen echt beter dan viva forum, hoor. Bovendien kan de huisarts het zien, dat kunnen wij ook niet.
Klopt het dat het kind al vijf is?
wat een raar verhaal. Ga zelf met je dochter naar de huisarts, of vraag even aan je moeder en schoonmoeder wat de dokter dan hierover zei (en waarom ze hier niks over tegen jou gezegd hebben??).

Laat maar zitten ik vraag normaal iets en mensen gaan zich alleen maar bemoeien met de omliggende zaken. Wat maakt het uit??? Vroeg alleen of er herkenbaarheid was over klacht.

Zie jij dat nu pas? Ik vraag mij af hoe vaak jij zelf jouw dochter in bad doet. Als de moeders dat altijd doen en jij af en toe kan ik er nog inkomen dat je het nu pas ziet maar anders.....

Morgen dus gelijk mee naar de huisarts.
quote:Yael1980 schreef op 10 maart 2013 @ 18:46:

Me moeder dacht aan een liesbreuk maar dokter zou tijdje terug gezegd hebben dat dit het niet was en niks ernstigs. Vind het toch raar, iemand hiermee bekend?Wat is al een tijdje terug? Als een kind al een tijd daarmee loopt ga je toch weer terug naar de huisarts?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Klinkt als een liesbreuk, toch even terug naar de dokter!
En als de dokter zegt dat het "geen liesbreuk is" of "niets ernstigs", dan vragen wat het wel is. Blijkbaar denkt de dokter ergens anders aan, laat die maar uitspreken waaraan die denkt en waarom het niets ernstigs is. (En waarom het géén liesbreuk is.)
Heel vaag, dat je moeder met jouw dochter naar een dokter is geweest en dat jij er niets van weet. Leg eens uit, hoe zit dat?
Hallooooowwww, doe even normaal met al jullie wedervragen. Weten jullie dan niet hoe het werkt op een forum? TO stelt een vraag en jullie geven uitsluitend antwoord op die vraag en als je het antwoord niet weet mag je niets vragen en/of zeggen. Dohh, ik ga verder kijken op me forum want ik weet geen antwoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven