Gezondheid alle pijlers

Opgezet schaambeen

10-03-2013 18:46 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik droogde mijn dochtertje net af en de rechterkant boven haar vagina is raar dik. Nu lijkt het scheef zeg maar zit echt een dikker gedeelte aan 1 kant. Me schoonmoeder zegt dat de dokter het een keer gezien heeft en zei dat het niks ergs was. Me moeder dacht aan een liesbreuk maar dokter zou tijdje terug gezegd hebben dat dit het niet was en niks ernstigs. Vind het toch raar, iemand hiermee bekend?
je hebt gelijk flapoor
Nou goed. Laten we er forumsgewijs even van uit gaan dat het volslagen normaal is dat je dochter al een tijdje iets geks heeft en dat je moeder en je schoonmoeder dat al wisten en er ook al mee naar de dokter zijn geweest, zonder jou daarvan in kennis te stellen, Dat komt natuurlijk in de beste families voor, en ik zal daar ook verder geen vragen over stellen.

Dan blijft het feit bestaan dat je dochter dus al een tijdje iets geks heeft, en dat dat dus niet vanzelf over is gegaan. En in dat geval zou ik naar de dokter gaan.
Vaag verhaal, maar ik zou naar de dokter gaan en een mediator uitnodigen
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 maart 2013 @ 20:31:

Nou goed. Laten we er forumsgewijs even van uit gaan dat het volslagen normaal is dat je dochter al een tijdje iets geks heeft en dat je moeder en je schoonmoeder dat al wisten en er ook al mee naar de dokter zijn geweest, zonder jou daarvan in kennis te stellen, Dat komt natuurlijk in de beste families voor, en ik zal daar ook verder geen vragen over stellen.

Dan blijft het feit bestaan dat je dochter dus al een tijdje iets geks heeft, en dat dat dus niet vanzelf over is gegaan. En in dat geval zou ik naar de dokter gaan.En zelf dus, want anders weet je nooit of de vragen die je zelf nog hebt (zie mijn vorige post, dat zijn de vragen die ik haal uit je OP, dat je die nog hebt) daar ook daadwerkelijk gesteld zijn. En dat lijkt me nogal relevant als het om je eigen kind gaat, dat je zelf gerustgesteld wordt, maar ook de gelegenheid hebt om dóór te vragen als je door het eerste antwoord van de arts nog niet gerustgesteld wordt.
Misschien woont kind niet bij TO maar bij 1 van de oma's o.i.d.?
Dat kan, maar zelfs als moeder geen gezag zou hebben, dan kan ze wel mee naar de dokter om zich gerust te laten stellen en om de vragen te stellen die zij heeft. Dat staat helemaal los van waar haar kind woont en wie haar kind opvoedt/verzorgt.
Wat zijn bepaalde mensen hier toch bot. Mijn dochtertje is een tijdje geleden een week bij haar oma geweest ja omdat ze toen ziek was en ik zelf moest werken! Ze ging toen met griep naar de HA en daar wist ik van. Echter vanavond douchte ze bij het afdrogen zag ik dat iets niet klopte. Ex schoonmoeder gevraagd of ze haar dit weekend in bad had gedaan en of ze het gezien had. Nee maar was een tijdje terug ook vanzelf weggegaan en de HA had met de griep er toen ook naar gekeken.

Me moeder via foto laten zien omdat ik dacht dat ik gek werd. Die zag het en zei ik denk liesbreuk maar het verdwijnt steeds. Bel morgen wel me HA. Fijn als het nu duidelijk is en ook duidelijk dat ik mijn kind gewoon om de dag douch.
Waarom kijkt een huisarts bij griep naar de vagina van je dochter?
Misschien wel omdat TO's schoonmoeder er toen naar vroeg, om daar ook even naar te kijken? Blijkbaar valt de bult al langer op.
Is het niet een opgezette lymfeklier?

Voor de zekerheid even langs de HA gaan.
Yael, ik wil niet bot overkomen maar ik vind je verhaal gewoon wazig. Met griep kijkt een huisarts niet naar de vagina van je kind, tenzij daar echt een goede reden voor is. Dat zou zijn als je schoonmoeder dus die bult had gezien bij je dochter voor het bezoek en het gelijk even wilde navragen. Maar wat ik dan vreemd vind is dat je schoonmoeder dan niet tegen jou zegt dat je dochter die bult had, dat de huisarts er meteen even naar heeft gekeken en dat het niks was.

Waarom is jullie communicatie zo warrig?
Beeldig, dan zou het TO toch ook op moeten zijn gevallen?
Dat zou je denken ja, maar als het af en toe ook weg trekt, kun je er ook zó overheen kijken. Of schoonmoeder en moeder hebben een wat geoefender oog, dat kan ook nog. Ik zie eerlijk gezegd niet wat daar nu relevant aan is. TO ziet nú de bult, ziet dat 'ie groter geworden is / nog niet weg is, dan lijkt me het verstandig als ze er nú mee naar de huisarts gaat.

En communiceren over een doktersconsult, ik vind het niet zo gek dat de helft van de informatie niet doorgegeven wordt. Zo gaat dat met via-via informatie. Daarom moet TO ook zélf terug naar de dokter.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op zondag 13 januari 2013 20:06 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="vosje78 in "Spel: Hoeveel ... heb je?"" class="messagelink">vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 20:04</a>:</b>

3 die passen.

hoeveel bloussen heb je?</div></blockquote>

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven