Opvliegers
woensdag 19 december 2018 om 17:46
IK mopper mee in het overgangstopic. Kom gezellig langs ![Happy :-]](./../../../smilies/77_happy.gif)
gezondheid/de-ongemakken-van-de-overgan ... start=2520
Later is nu
woensdag 19 december 2018 om 18:26
woensdag 19 december 2018 om 20:26
Oh wat leukk..dankjewel voor de link.Dreamer schreef: ↑19-12-2018 17:46IK mopper mee in het overgangstopic. Kom gezellig langs
woensdag 19 december 2018 om 20:26
Is een idee die laagjes..thanksredbulletje schreef: ↑19-12-2018 18:53Minder alcohol, laagjes kleding die je makkelijk uit kan doen, gek genoeg heb ik er nu het koud is meer last van dan van de zomer met die hittegolf
woensdag 19 december 2018 om 20:29
Ja..alcohol idd ..haha..Zazamaenade schreef: ↑19-12-2018 18:26Jasjes en vesten dragen, zodat je ze snel kunt opengooien, en géén synthetische sjaals meer, dat broeit veel te veel.
Zoek ook uit of het helpt om minder koffie, alcohol, scherp voedsel of zoetigheid te eten en drinken. Dat verschilt nogal per vrouw.
Zelf ben ik er bijna vanaf (geloof ik).
Gisteren Gluwein op...nou ik heb het geweten....nog geen 5 minuten erna..kreeg ik er 1.
En 's nachts. ..met t shirt...onder 1 dekbed.
Vroeger trui en alles aan onder 2 dekbedden.
Zweet breekt me regelmatig uit.
woensdag 19 december 2018 om 21:28
Ik draag ook altijd laagjes, kun je inderdaad snel even iets uit doen als dat nodig is. Thuis draag ik 's avonds graag een luchtige pyama (wel een flatterende!) met daarover heen een badjas en die badjas gooi ik soms ook even uit
Vroeger had ik het altijd snel koud, ik was stomverbaasd dat ik ineens van het koudere weer kan genieten! Heerlijk, die frisse wind op je warme hoofd. Jas open en doorluchten maar, wel fijn dat ik nog een voordeel heb kunnen ontdekken aan die pre menopauze
Vroeger had ik het altijd snel koud, ik was stomverbaasd dat ik ineens van het koudere weer kan genieten! Heerlijk, die frisse wind op je warme hoofd. Jas open en doorluchten maar, wel fijn dat ik nog een voordeel heb kunnen ontdekken aan die pre menopauze
woensdag 19 december 2018 om 21:42
Dit Ja...precies