Gezondheid alle pijlers

Opvliegers

19-12-2018 17:44 12 berichten
Ik ben in de Pre menopauze. .en heb zo nu en dan best heftige opvliegers.
Op dat moment wapper ik met mijn trui of shirt...maar het helpt niet echt.
Verder probeer ik rustig te blijven in de hoop dat het snel voorbij gaat.

Herkenbaar ?

Hoe ga jij hiermee om ?
Alle reacties Link kopieren
IK mopper mee in het overgangstopic. Kom gezellig langs :-]

gezondheid/de-ongemakken-van-de-overgan ... start=2520
Later is nu
Jasjes en vesten dragen, zodat je ze snel kunt opengooien, en géén synthetische sjaals meer, dat broeit veel te veel.
Zoek ook uit of het helpt om minder koffie, alcohol, scherp voedsel of zoetigheid te eten en drinken. Dat verschilt nogal per vrouw.
Zelf ben ik er bijna vanaf (geloof ik :A: ).
nounou
Minder alcohol, laagjes kleding die je makkelijk uit kan doen, gek genoeg heb ik er nu het koud is meer last van dan van de zomer met die hittegolf
Dreamer schreef:
19-12-2018 17:46
IK mopper mee in het overgangstopic. Kom gezellig langs :-]

gezondheid/de-ongemakken-van-de-overgan ... start=2520
Oh wat leukk..dankjewel voor de link.
redbulletje schreef:
19-12-2018 18:53
Minder alcohol, laagjes kleding die je makkelijk uit kan doen, gek genoeg heb ik er nu het koud is meer last van dan van de zomer met die hittegolf
Is een idee die laagjes..thanks
Zazamaenade schreef:
19-12-2018 18:26
Jasjes en vesten dragen, zodat je ze snel kunt opengooien, en géén synthetische sjaals meer, dat broeit veel te veel.
Zoek ook uit of het helpt om minder koffie, alcohol, scherp voedsel of zoetigheid te eten en drinken. Dat verschilt nogal per vrouw.
Zelf ben ik er bijna vanaf (geloof ik :A: ).
Ja..alcohol idd ..haha..
Gisteren Gluwein op...nou ik heb het geweten....nog geen 5 minuten erna..kreeg ik er 1.

En 's nachts. ..met t shirt...onder 1 dekbed.
Vroeger trui en alles aan onder 2 dekbedden.
Zweet breekt me regelmatig uit.
Ik draag ook altijd laagjes, kun je inderdaad snel even iets uit doen als dat nodig is. Thuis draag ik 's avonds graag een luchtige pyama (wel een flatterende!) met daarover heen een badjas en die badjas gooi ik soms ook even uit ;-)
Vroeger had ik het altijd snel koud, ik was stomverbaasd dat ik ineens van het koudere weer kan genieten! Heerlijk, die frisse wind op je warme hoofd. Jas open en doorluchten maar, wel fijn dat ik nog een voordeel heb kunnen ontdekken aan die pre menopauze :-P
Venusss schreef:
19-12-2018 21:28

Vroeger had ik het altijd snel koud, ik was stomverbaasd dat ik ineens van het koudere weer kan genieten! Heerlijk, die frisse wind op je warme hoofd. Jas open en doorluchten maar, wel fijn dat ik nog een voordeel heb kunnen ontdekken aan die pre menopauze :-P
Dit Ja...precies
Ik ben hormonen gaan slikken. Van 40 heftige opvliegers per dag naar 5 kleintjes. Heerlijk.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Ik begin er ook langzaamaan last van te krijgen. Van de week had ik het zó warm in huis, dat ik deuren en ramen opendeed en de verwarming checkte of hij niet op hol was geslagen. Was het maar 17 graden binnen @(
Tvp kom later reageren, nu werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven