Gezondheid alle pijlers

opzoek naar gezellige stapvriendinnen in omg. Amsterdam

08-01-2011 12:48 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,

Ik ben 26 jaar en woon in Amsterdam, heb een leuke vriendenclub maar bijna iedereen daarvan heeft een relatie, is zwanger of heeft al een kind, terwijl ik juist vrijgezel ben en alle tijd van de wereld heb in het weekend!!..Hierdoor ga ik veel minder op stap en doe ik minder leuke dingen in het weekend dan ik zou willen..Ik ben opzoek naar een gezellige stapvriendin of vriendinnen die hier ook last ven hebben..Ik vind een foute kroeg leuk, maar ga ook graag naar clubs of gewoon wat drinken in een leuke bar..

Groetjes..:D
Je wilt toch niet ook naar de huishoudbeurs he
Misschien handig als je wat interesses aangeeft. Bijvoorbeeld wat voor soort muziek, feesten, bars. Denk dat je dan eerder mensen ontmoet met wie het leuk uitgaan is.

Ik heb wel eens op dit soort berichtjes gereageerd, en ik merk dat het werkt als je wat gemeen hebt.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Haha, nee hoor geen huishoudbeurs!!! Ik vind een avondje in de Jantjes heel gezellig, ik vind 80's 90's feest in Panama heel leuk of gewoon een leuke clubavond in Hotelarena..Mijn muziekstijl is echt heel breed..
LittlemissJ, ik ben je doelgroep niet, maar wil je wel het advies geven om je topic door een Angel naar het prikbord te laten verplaatsen. Ik neem tenminste aan dat je geen discussies over gezondheid in gedachten hebt tijdens het stappen??

(Bovenaan de onderwerpenlijst is een moderatortopic, daar kun je vragen om te verplaatsen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven