Gezondheid alle pijlers

oralb tandenstokers

08-08-2011 19:42 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ze nergens meer kopen? Heeft iemand een idee wat ermee aan de hand is of waar ik ze nog kan krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens de soft-picks van Gum! Geweldigde dingen! Wij adviseren ze op het moment aan vele

Patienten.
Alle reacties Link kopieren
quote:kleine_s schreef op 14 augustus 2011 @ 09:26:

Probeer eens de soft-picks van Gum! Geweldigde dingen! Wij adviseren ze op het moment aan vele

Patienten.Ik vind ze wel erg aan de prijs, 5 euro voor 40 stuks.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Klopt zijn aan de prijs. Evt via tandartsplein.nl zijn ze goedkoper
quote:_69_ schreef op 12 augustus 2011 @ 09:49:

[...]



Die vind ik zo dik, dat zijn net boomstammen!



jehebt ze ook in extra dun.

Ik heb er geen problemen mee iig.



Die Jordan's wel weer. Duur en ze breken heel snel af.

Kruidvat of Etos huismerk koop ik altijd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week ook al in verschillende drogisterijen gezocht naar de Oral-B tandenstokers. Heb eerder al diverse huismerken geprobeerd, maar die waren te dik of ik kon er op een andere manier niet mee stoken (hmm, is dat het juiste woord??;))

Ik heb nu als alternatief de Jordan-tandenstokers. Die bevallen me nu toch ook wel goed. Heb wel de extra dunne genomen.
Zwaartekracht is niet verantwoordelijk voor het feit dat mensen op elkaar vallen (Albert Einstein)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het even nagevraagd bij Oral B zelf.

Ik ben werkzaam binnen de tandheelkunde en er gaan in de toekomst nog veel meer kleingoed artikelen uit bij Oral B



Blijkbaar is het niet winstgevend genoeg...

Jammer want ik ben was ook verslaafd aan de Oral B stokers
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Summerdance; had t ook nagevraagd, heb t mailtje hier geplaatst.....
Alle reacties Link kopieren
Oral-B tandenstokers worden trouwens nieuw aangeboden op marktplaats.



Oral B Tandenstokers Extra Fijn WEER BESCHIKBAAR
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met de interessepeiling Djustin, zijn er al genoeg geïnteresseerden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Redelijk. Er zijn al een aantal geïnteresseerden en ik verwacht dat het door kan gaan. Ik heb (afhankelijk van de hoeveelheid) nog maar 2 of 3 geïnteresseerden nodig om het door te laten gaan.

Als er snel 2 of 3 zich geïnteresseerd tonen, dan wacht ik niet de volle 2 weken af, maar verzend ik ze z.s.m.
Alle reacties Link kopieren
quote:prulletje schreef op 08 augustus 2011 @ 20:33:

Mijn vriend (tandarts) heeft nog wel een voorraadje liggen, dus zou het even bij je tandarts vragen inderdaad. Maar wij gebruiken altijd deze:



(plaatjes plakken kan denk ik nog niet?)



http://cnt.newpharma.be/u ... ers-ctc-40-632-nl-500.jpg



Die zijn nog vééél fijner!



Die raadt mijn tandarts mij ook aan. Maar ik vind het vreselijke dingen. Ze breken af en dat maakt het heel duur.

Ook die ragers met een metalen kern vind ik naar, die geven een vervelend gevoel in mijn mond.

Geef mij maar tandzijde of houten tandenstokers, die gebruik ik trouw.

Overigens had ik ook altijd stokers van Oral-B, maar Jordan vind ik net zo goed.
Alle reacties Link kopieren
Ooooow! Echt niet blij! Snap er niks van, ook hier waren ze heel erg vaak uitverkocht.

Heb ze wel eens van parodontax gehad, bij gebrek aan mijn Oral-B. Maar dat is echt drie keer niks. Moet je afbreken, zitten aan elkaar vast. Op zoek naar wat anders dus. Verdorie...
Alle reacties Link kopieren
Et heeft zich opnieuw iemand geintereseerd getoond, nog 2 te gaan en ik haal de Oral-B's naar Nederland.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruikte ook altijd de oral-b en sind kort van de DA drogist de intersticks van Lactona en die bevallen mij prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze pas nog bij het kruidvat gekocht?! maandje geleden ofzo
Zijn ze helemaal gestopt met de productie of alleen in Nederland?

Volgende week ga ik naar Duitsland, ik zal eens kijken daar. Op internet kom ik er niet uit of ze ze daar nog wel verkopen.
Oh, sta dan niet raar te kijken als het in januari wel weer verkrijgbaar is met een splinternieuw verpakking en een veel duurder prijskaartje.

Ik gebruik de etos tandenstokers, heb voorraadje ingeslagen toen het 1 + 1 gratis.
Alle reacties Link kopieren
Update gedaan bij mijn advertentie. Er is voldoende interesse, daarom heb ik mijn eerste bestelling gemaakt!
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb lopen zoeken naar de oralB extra dun en ze niet meer kunnen vinden. Ben nu overgestapt op Jordan en ben daar erg blij mee. Vind ze eigenlijk alleen maar prettiger omdat ze nog dunner zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven