Overal om me heen feesten,maar middenin intens verdriet.
zaterdag 2 augustus 2014 om 14:22
Het is de maand van de feesten en festivals ,overal om me heen
Mensen die feesten en blij zijn.
Maar ik heb een steen op mijn maag,want sinds gisteren is mijn vader langzaam aan het sterven na een grote beroerte.
Heb net mijn moeder in mijn bed gestopt,want anders stort ze voortijdig in....
De komende dagen zullen zwaar zijn,maar ik wil me sterk houden om mijn lieve zorgzame vader een waardig afscheid te geven,maar o wat is dit zwaar.
Dit wilde ik even met jullie delen,lieve forummers.
Mensen die feesten en blij zijn.
Maar ik heb een steen op mijn maag,want sinds gisteren is mijn vader langzaam aan het sterven na een grote beroerte.
Heb net mijn moeder in mijn bed gestopt,want anders stort ze voortijdig in....
De komende dagen zullen zwaar zijn,maar ik wil me sterk houden om mijn lieve zorgzame vader een waardig afscheid te geven,maar o wat is dit zwaar.
Dit wilde ik even met jullie delen,lieve forummers.
zaterdag 2 augustus 2014 om 14:38
Dank jullie wel,dat doet me goed die lieve reacties
Alhoewel de tranen daar ook van gaan stromen..
En dolphin nog gecondoleerd met het verlies van jouw vader!
Wat erg zo plotseling en dan niks meer kunnen zeggen tegen hem.
Mijn vader had ik gelukkig nog de dag ervoor gezien en hem een stukje van zijn lievelings vis gebracht waar hij van genoten had.
Ook heel veel sterkte de komende tijd.
Alhoewel de tranen daar ook van gaan stromen..
En dolphin nog gecondoleerd met het verlies van jouw vader!
Wat erg zo plotseling en dan niks meer kunnen zeggen tegen hem.
Mijn vader had ik gelukkig nog de dag ervoor gezien en hem een stukje van zijn lievelings vis gebracht waar hij van genoten had.
Ook heel veel sterkte de komende tijd.
zaterdag 2 augustus 2014 om 14:39
Wat vreselijk verdrietig. Heb je zelf wel iemand op wie je kan leunen? Sterk zijn is soms nodig maar met zoveel verdriet is het helemaal niet raar om níet sterk te zijn. Of beter gezegd: je verdriet kunnen delen betekent niet dat je niet sterk bent.
Toch, natuurlijk, veel sterkte gewenst.
Ook voor jou dolphin71. Twee weken is zo kort geleden...
Toch, natuurlijk, veel sterkte gewenst.
Ook voor jou dolphin71. Twee weken is zo kort geleden...
This is an unacceptable timeline
zaterdag 2 augustus 2014 om 14:52
[quote]tyche schreef op 02 augustus 2014 @ 14:39:
Wat vreselijk verdrietig. Heb je zelf wel iemand op wie je kan leunen? Sterk zijn is soms nodig maar met zoveel verdriet is het helemaal niet raar om níet sterk te zijn. Of beter gezegd: je verdriet kunnen delen betekent niet dat je niet sterk bent.
We doen de wake met meerdere familieleden en ik krijg alle steun zowel praktisch als geestelijk van mijn vriend.
En tranen laat ik regelmatig druppelen ,en laat ze stromen in de stortbuien die af en toe overtrekken.
We doen de wake met meerdere familieleden en ik krijg alle steun zowel praktisch als geestelijk van mijn vriend.
En tranen laat ik regelmatig druppelen ,en laat ze stromen in de stortbuien die af en toe overtrekken.