overgang ???
vrijdag 11 juli 2014 om 12:37
Wie heeft dit ook
Ben 40 jaar en de laatste tijd is me ongesteldheid erg wisselend
Dan 10 dagen te laat dan ben ik meerdere weken ongesteld
Hebben dit meer mensen en heeft dit met de overgang te maken
Met tussenpozen van een dag ben ik nu net 6 weken ongesteld geweest
Arts zegt steeds is niets vreemds
Ben 40 jaar en de laatste tijd is me ongesteldheid erg wisselend
Dan 10 dagen te laat dan ben ik meerdere weken ongesteld
Hebben dit meer mensen en heeft dit met de overgang te maken
Met tussenpozen van een dag ben ik nu net 6 weken ongesteld geweest
Arts zegt steeds is niets vreemds
vrijdag 11 juli 2014 om 12:46
Hij maakt er zich met een smoesje vanaf. Jij wil gewoon weten of je in de overgang zit en dat zou wel vroeg zijn, maar het kan idd.
Daar zijn gewoon testjes voor hoor, terug naar de HA of zoek zo'n overgangskliniek op.
Ik las je op nog es, en het zou best kunnen dat dit niet de overgang is, maar het moet in ieder geval nader onderzocht worden.
Daar zijn gewoon testjes voor hoor, terug naar de HA of zoek zo'n overgangskliniek op.
Ik las je op nog es, en het zou best kunnen dat dit niet de overgang is, maar het moet in ieder geval nader onderzocht worden.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
vrijdag 11 juli 2014 om 12:55
Ik zou echt nog es aan de bel trekken, 6 weken ongesteld zou ik persoonlijk nogal gek van worden. Misschien is het niet vreemd
maar het zijn toch gezondheidsklachten. Een longontsteking is ook niet vreemd....maar klachten moeten gewoon behandeld worden.
maar het zijn toch gezondheidsklachten. Een longontsteking is ook niet vreemd....maar klachten moeten gewoon behandeld worden.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!

vrijdag 11 juli 2014 om 15:18
Herkenbaar. Ik ben 42.
Loop ook al ruim 1,5 jaar te "rommelen" met mijn menstruatie.
Onderzoeken, echo's, andere pil ( nu voor de 2e keer),een tijd geen pil geslikt maar geen verandering en niks te vinden.
Ik moet nu mijn huidige pil 3 maanden slikken en als er dan niks is veranderd weer terug naar de huisarts.
Denk dat ik er dan toch maar eens op aandring dat ik een doorverwijzing wil naar de gynaecoloog.
Huisarts kan er blijkbaar niks mee.
Ik word er een beetje moe van
Loop ook al ruim 1,5 jaar te "rommelen" met mijn menstruatie.
Onderzoeken, echo's, andere pil ( nu voor de 2e keer),een tijd geen pil geslikt maar geen verandering en niks te vinden.
Ik moet nu mijn huidige pil 3 maanden slikken en als er dan niks is veranderd weer terug naar de huisarts.
Denk dat ik er dan toch maar eens op aandring dat ik een doorverwijzing wil naar de gynaecoloog.
Huisarts kan er blijkbaar niks mee.
Ik word er een beetje moe van
Ik had geen schoonmoeder. Ik had een trouwma.