overgang???
dinsdag 14 december 2010 om 15:23
Ik heb een vraagje aan jullie.Ik ben al bijna 2 weken overtijd.(kan niet zwanger zijn)Ik heb wel ongesteldheidspijn in mijn buik,maar er komt geen bloedverlies.Zou het het begin van de overgang kunnen zijn?Ben 46 jaar.Vraagjedus aan de oudere dames onder jullie..Voor de rest nergens last van.Ook niet van opvliegers etc.
dinsdag 14 december 2010 om 15:33
dinsdag 14 december 2010 om 15:41
quote:Tienhoven schreef op 14 december 2010 @ 15:36:
ja dat zou kunnen. Misschien is het het begin van de overgang. Dat wil niet zeggen dat je volgende cyclus niet weer gewoon kan zijn. Als je twijfelt of andere klachten hebt even naar de ha anders hoort het er nu eenmaal bij.Ja ik weet wel dat het er natuurlijk bij hoort,maar ben er helemaal nog niet aan toe (geestelijk)maar ja daar word natuurlijk niet naar gevraagd
ja dat zou kunnen. Misschien is het het begin van de overgang. Dat wil niet zeggen dat je volgende cyclus niet weer gewoon kan zijn. Als je twijfelt of andere klachten hebt even naar de ha anders hoort het er nu eenmaal bij.Ja ik weet wel dat het er natuurlijk bij hoort,maar ben er helemaal nog niet aan toe (geestelijk)maar ja daar word natuurlijk niet naar gevraagd
dinsdag 14 december 2010 om 15:44
Mijn cyclus is het afgelopen half jaar onregelmatiger geworden, ik ben ook 46 en ga er helemaal vanuit dat het de overgang is. Soms heb ik een normale cyclus, ook ergens ineens een keer 10 weken, hoort er allemaal bij. Ik heb inmiddels ook een paar keer een opvlieger gehad, maar nog niet noemenswaardig.
Dat je er nog niet aan toe bent, ja, jammer, je hebt er wel de leeftijd voor. Mij lijkt het heerlijk om nooit meer ongesteld te worden, kan mij niet snel genoeg gaan.
Dat je er nog niet aan toe bent, ja, jammer, je hebt er wel de leeftijd voor. Mij lijkt het heerlijk om nooit meer ongesteld te worden, kan mij niet snel genoeg gaan.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 14 december 2010 om 15:55
quote:eefjewentelteefje schreef op 14 december 2010 @ 15:46:
Ik heb er de leeftijd niet voor en was er ook nog lang niet (geestelijk) aan toe.
Maarja , over sommige dingen hebben we helaas geen controle
Idem hier! Daarover heb je helaas niets te willen.
Even bloedprikken, dan weet je het. Simple as that.
Ik heb er de leeftijd niet voor en was er ook nog lang niet (geestelijk) aan toe.
Maarja , over sommige dingen hebben we helaas geen controle
Idem hier! Daarover heb je helaas niets te willen.
Even bloedprikken, dan weet je het. Simple as that.
Huts!