Gezondheid alle pijlers

Overmatige speekselvloed

13-10-2012 16:25 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaallo allemaal,

Ik heb sinds v/d week last van aanmaak van veel speeksel, rillerigheid en algeheel malaise gevoel. Nu weet ik dat dit ook symptomen kunnen zijn van een zwangerschap, maar anderhalf week geleden twee testen gedaan (ik slik de pil, maar ben hem 1x vergeten en toen zonder condoom gedaan en geen map genomen) met beide negatief resultaat (2x v/d Kruidvat).

Wat kan dit zijn? Zal er een soort griepje onder mijn leden zitten?

En nee, jullie zijn geen doktoren, maar iemand die dit herkent zou fijn zijn :-).
Nieuwe test want kan te vroeg zijn geweest. En d'r heerst ook wel enorm veel op dit moment.
quote:Weekend schreef op 13 oktober 2012 @ 16:27:

Nieuwe test want kan te vroeg zijn geweest. En d'r heerst ook wel enorm veel op dit moment.Heb het eerste weekend van september (vrijdag 31 augustus) de onveilige geslachtsgemeenschap gehad.
Dus je zevert, je rilt en je voelt je ziek?

Werkelijk nog nooit van gehoord dat dit zwangerschapsklachten kunnen zijn...
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:aimera schreef op 13 oktober 2012 @ 16:28:

[...]

Heb het eerste weekend van september (vrijdag 31 augustus) de onveilige geslachtsgemeenschap gehad.

6 weken geleden dus.

2x negatieve test. Nee, je bent niet zwanger.

Je moet toch al ongesteld zijn geweest. Wonderlijk vind ik dit soort vragen toch wel.
quote:saaaaar81 schreef op 13 oktober 2012 @ 16:28:

Werkelijk nog nooit van gehoord dat dit zwangerschapsklachten kunnen zijn...Ja, of nou ja, ziek. Dat is een beetje een groot woord... Ik kan niet zeggen dat ik fit ben, maar om dat meteen te vergelijken met ziek zijn; nee.

Te veel speeksel aanmaken deed ik al voordat ik een dag overtijd was! De tandarts gaf me geen verdoving en heeft me echt drie keer gevraagd of ik zeker wist dat ik niet zwanger was. Ik wist zeker van niet, maar was het dus wel.

Maar het kan natuurlijk ook iets heel anders zijn!
quote:aimera schreef op 13 oktober 2012 @ 16:30:

[...]

Ja, of nou ja, ziek. Dat is een beetje een groot woord... Ik kan niet zeggen dat ik fit ben, maar om dat meteen te vergelijken met ziek zijn; nee.Met griep heb ik een algeheel malaise gevoel. Heb jij je wat te sterk uitgedrukt soms?
quote:sandt schreef op 13 oktober 2012 @ 16:31:

[...]

Te veel speeksel aanmaken deed ik al voordat ik een dag overtijd was! De tandarts gaf me geen verdoving en heeft me echt drie keer gevraagd of ik zeker wist dat ik niet zwanger was. Ik wist zeker van niet, maar was het dus wel.Bijzonder.
quote:sandt schreef op 13 oktober 2012 @ 16:31:

[...]

Te veel speeksel aanmaken deed ik al voordat ik een dag overtijd was! De tandarts gaf me geen verdoving en heeft me echt drie keer gevraagd of ik zeker wist dat ik niet zwanger was. Ik wist zeker van niet, maar was het dus wel.

Maar het kan natuurlijk ook iets heel anders zijn!Ik ben verder niet over tijd geweest. Ik ben inmiddels (met de pil dan) al één keer "ongesteld" geweest.
quote:saaaaar81 schreef op 13 oktober 2012 @ 16:32:

[...]

Met griep heb ik een algeheel malaise gevoel. Heb jij je wat te sterk uitgedrukt soms?Ik weet niet goed hoe ik het gevoel anders kan uitleggen .
Jij bent echt niet zwanger.

Dan vreet ik een bezem op
quote:saaaaar81 schreef op 13 oktober 2012 @ 16:38:

Jij bent echt niet zwanger.

Dan vreet ik een bezem op Als het bij Sandt kan...
Ik herinner dat mijn moeder weleens vertelde dat ze enorm kwijlde toen ze van mij in verwachting was.
Ik had er vorige week iedere avond/nacht last van. Ik had ook koorts en last van moeheid en keelpijn. Volgens mij heerst het? Ik ben er gelukkig vanaf, ik slikte zoveel dat ik een soort borrelende geluiden in buik/maag kreeg en bijna ervan over mijn nek ging. 100% dat ik niet zwanger ben
quote:somidi schreef op 13 oktober 2012 @ 16:42:

Ik had er vorige week iedere avond/nacht last van. Ik had ook koorts en last van moeheid en keelpijn. Volgens mij heerst het? Ik ben er gelukkig vanaf, ik slikte zoveel dat ik een soort borrelende geluiden in buik/maag kreeg en bijna ervan over mijn nek ging. 100% dat ik niet zwanger ben maar dus ook gewoon hele tijd van dat dunne speeksel aanmaken? Echt vervelend! Het is niet zo dat ik het de hele dag heb, maar met momenten komt het voor bij en inderdaad, heel erg vermoeid..
@saaar81: dan heeft ze getest 4 weken na de seks, dan kan het echt nog te vroeg zijn geweest.
quote:Weekend schreef op 13 oktober 2012 @ 16:55:

@saaar81: dan heeft ze getest 4 weken na de seks, dan kan het echt nog te vroeg zijn geweest.En je hoort het ongeveer na 6 weken te doen?..

@saaar81: dan heeft ze getest 4 weken na de seks, dan kan het echt nog te vroeg zijn geweest.

Nee. Je test bij een regelmatige -zoals het volgens de boekjes hoort-cyclus 4 weken na je laatste ongesteldheid.

Over het algemeen heb je bij een natuurlijke cyclus 2 weken voor je ongesteldheid je eisprong Dus 2 weken na de gelukte seks kun je positief testen. 4 weken na de seks dan ben je al 6 weken zwanger.

@saaar81: dan heeft ze getest 4 weken na de seks, dan kan het echt nog te vroeg zijn geweest.Nee toch? Een cyclus duurt in zijn geheel gemiddeld 4 weken, dus die test is nu toch betrouwbaar?
Ik heb trouwens 5 weken na de gemeenschap getest.
Ik heb dit heel vaak. Vooral 's nachts. Al jaaaaaren. Erg vervelend inderdaad, maar geen idee wat je eraan kan doen.
Last van doorkomende tanden?

Mijn zoontje kwijlt dan ook als een idioot en is er meestal ook niet zo lekker aan...

*grijns* (sorry, kon het niet laten).

Ik heb geen idee, maar als je er maandag nog last van hebt even met de huisarts bellen?
quote:aimera schreef op 13 oktober 2012 @ 16:45:

[...]

maar dus ook gewoon hele tijd van dat dunne speeksel aanmaken? Echt vervelend! Het is niet zo dat ik het de hele dag heb, maar met momenten komt het voor bij en inderdaad, heel erg vermoeid..Ja dunne speeksel, vermoeiend omdat ik het blijf wegslikken en er bijna van moet overgeven. Het kwam meestal in de avond opzetten en als ik ging liggen om te slapen. Het heeft dus een week geduurd incusief keelpijn, hese stem, rillerigheid en moeheid. Nu nog steeds lichte keelpijn en hese stem, maar geen speelselvloed meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven