Gezondheid alle pijlers

Oxazepam- wanneer verslaafd?

30-12-2013 23:35 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van mijn ha heb ik in oktober tien pillen oxazepam (10 pch) gekregen om te kunnen slapen in tentamenweken. Ik heb er toen vier genomen. Nu vorige week nog omdat ik zenuwachtig was voor een verhuizing. Vandaag heb ik een halfje genomen omdat ik morgrn een feestje geef. Ik heb daar nu spijt van omdat ik denk op zo'n manier een verslaving in de hand te werken. Mijn vraag is of jullie vinden dat ik dom bezig ben... (Ik bewaar de rest voor de tentamenweek in januari)
Verklaar u nader
Nou?
quote:christiane schreef op 01 januari 2014 @ 02:07:

Heb er net eentje genomen. Zometeen nog een temazepam en dan lekker slapie slaap doen.dubbelop? waarom?
De ene pam is de andere niet..
waarom slik je zoveel?
lekker jonge zo'n oxazepam
12 but mature for my age
Temazepam is een inslaper

oxa is rustgevend.

maar begrijp idd niet dat je het dubbel op doet @030113anoniem
What doesn't kill you makes you stronger
Om tien oxazepammen hoef je je werkelijk waar niet druk te maken. Ik zou zeggen neem ze in, geniet ervan, slaap lekker, en daarna leren omgaan met stress. Niet druk over maken.
Voor examenstress e.d. heeft de huisarts geschiktere pilletjes. Die worden ook gebruikt voor lezingen en door artiesten voor een optreden.

http://forum.viva.nl/forum/list_message/2899719
Bah
TO, misschien is het een goed idee om, als je toch die huisarts gaat bellen, te vragen om een doorverwijzing naar een psycholoog.

Als je zo veel piekert, kan het een goed idee zijn om te leren hoe je dat piekeren kunt stoppen, zodat die pilletjes niet meer nodig hebt.

Tip van mij: als je piekert of stress hebt, neem dan eens een warm bad of een warme douche, drink een kopje kamillethee en doe wat lavendelolie in een oliebrandertje. Werkt ook allemaal tegen stress en het is niet verslavend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven