Gezondheid alle pijlers

Paracetamol

13-12-2017 19:42 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas heb ik een virusje te pakken. 2 ontstoken oren, alles zit dicht, maar toch ook weer niet, want ik moet continu snuiten. En ik heb een klein beetje koorts 38.5. Gek genoeg voel ik me daar niet zo ziek door.

Al dagen slaap ik slecht, vanwege de oorpijn. Maandag op dinsdagnacht deed ineens mijn linkeroor heel veel pijn en vannacht mijn rechteroor. Naar de dokter geweest en die raadde aan 2 paracetamol en 1 ibuprofen van 400mg te nemen. Nu twijfel ik door mijn inname vandaag of dat wel een goed idee is voor vannacht:

Om 5.30 heb ik 2x 500 mg smelttablet paracetamol met 1x 400 mg ibuprofen genomen.

Om 12.30 weer 2x 500 mg paracetamol.

Om 17.30 1 paracetamol.

Nu wil ik zo naar bed gaan, maar ik twijfel of ik naast de ibuprofen die ik sowieso neem, ook nog 1 of 2 paracetamol moet slikken. Ik wil niet weer wakker worden met ontzettende oorpijn vannacht en een keer goed doorslapen.
Alle reacties Link kopieren
Even een update: Gisteravond niets meer genomen en redelijk goed kunnen slapen, ondanks de 38,6.

Vanmorgen 1 ibuprofen en 2 paracetamol en sindsdien niets meer en dat gaat eigenlijk prima. Ik denk dat ik het ergste dus wel heb gehad.

Bedankt voor de tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven