Gezondheid alle pijlers

parfumallergie

06-12-2009 09:24 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik heb net als velen een parfumallergie.

Daar is op zich goed mee te leven, er zijn genoeg parfumvrije smeerseltjes.Heel blij was ik met Neutral haargel, helaas is dit uit de productie gehaald en nu vind ik nergens parfumvrije haargel/schuim.Ik heb krullen en dus droog haar die zonder haarverzorging niet zit!!!

Wie kan mij helpen?
Van Wella heb je mouse zonder parfum.
Ga eens naar de Douglas, daar hebben ze echt wel parfum vrij stylingproducten, je moet er alleen wel behoorlijk voor betalen.
Ik heb ook een parfumallergie en heb ondervonden dat producten die niet rechtstreeks op je huid terecht komen over het algemeen geen allerigische reactie geven. Ik gebruik shampoo, conditioner, stylingmouse en haarlak van de kapper met parfum en dat levert geen enkel probleem op. Spuit ik daarentegen wat parfum op mijn huid dan kun je er op wachten dat er een reactie komt. Ik gebruik wel parfum maar spuit het in mijn haar of op kleding.
Heb even voor je gegoogled, er is een site www.sensitiveshop.nl waar ze parfumvrije producten verkopen, ook voor je haar.

Heb ook de site www.naturalhaircare.nl gevonden maar deze producten zijn wat duurder, wel natuurlijk (ben ik groot voorstander van)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven