Gezondheid alle pijlers

perikelen tandarts en zorgverzekering

12-09-2013 08:40 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geboren met een zeer afwijkende kaak.Bovenkaak te klein ,onderkaak te groot.Veel bij de kaakchirurg geweest vroeger,op mn zeventiende een zeer ingrijpende kaakcorrectie ondergaan.. En Nu,50 plus en mn gebit wordt slecht. Ontstekingen,stukken, er af.Ik wil graag dat het getrokken word,het 1 is nog niet gerepareerd of het andere volgt.

Nu kan er blijkbaar op mijn kaak geen passend gebit gemaakt worden.Alleen met implantaten en klikgebit.Dit krijg ik niet vergoed omdat het geen medische indicatie is.Dus ik moet dan tandenloos door het leven?? Nog een bijzaak...Als ik kiespijn heb ,is het drama,kan geen pijnstilling nemen ivm met mijn hartmedicatie.

Wie kent ook zo,n verhaal en kan mij advies geven??

Ik hoor het graag.

groetjes Ice.
jemig zeg....Blij dat ik dit topic geopend heb....Word hier wijzer dan van de tandarts of zorgverzekering!
quote:IceQueenn schreef op 12 september 2013 @ 13:02:

jemig zeg....Blij dat ik dit topic geopend heb....Word hier wijzer dan van de tandarts of zorgverzekering!Als je nog vragen hebt stel ze gerust hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Vanmiddag naar de tandarts geweest...het stompje is te klein om nog iets aan te zetten.Nu een verwijzing voor de kaakchirurg,toch maar alles trekken,en na een jaar weer zien...

Het volgende probleem...een noodgebit voor 6 weken kost bijna 400 euro.Dus 6 weken zonder tanden lopen.Ik kan serieus wel janken..400 euro voor 6 weken is wel heel veel geld...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven