Gezondheid alle pijlers

pfeiffer

29-08-2011 15:47 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie heeft hier ervaring mee en hoe is het bij jou verlopen?

yentle
Pfeiffer en aanverwante virussen zijn zo besmettelijk dat veel menseb er inhun jeugd mee zijn besmet. Vaak ook zonder het te weten, hooguit wat langer moe/niet fit na een flibke verkoudheid.

Zelf heb ik het 100 jaar geleden wel flink gegad. Leverfunctie stoornissen, vergrote lever, supermoe etc. Heeft me een schooljaar gekost maar daarna was het klaar.
Je bent zelf een theepot
Ik heb er een maand of drie last van gehad toen ik 16 was, tijdens het eerste trimester van 5VWO. Dat trimester had ik slechte cijfers maar dat heb ik de rest van het jaar wel weer goed kunnen maken.

Bij mij begon het met angina en ik heb vooral veel last van extreme verkoudheid gehad. Het duurde erg lang en met waanzinnig veel snot, zo veel dat ik mijn neus met theedoeken snoot.
Heb het rond m'n 16e gehad.

In eerste instantie wist ik het niet eens. Was wel erg moe, m'n concentratie nam af, veel snotneuzen, flauw vallen. Toen m'n klieren op gingen spelen ging er een belletje rammelen en bleek ik t ergste stadium al voorbij.

Ze zeggen dat, als je t gehad hebt, je nog een tijd lang sneller moe of futloos kunt voelen. Ach er zijn ergere dingen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven