Pfeiffer?
dinsdag 11 maart 2014 om 18:38
Ik weet het, ik moet het eigenlijk bij de dokter laten checken, maar ik wil er niet onnodig bloed voor laten prikken.
De afgelopen week ben ik onwijs moe. Ik lig vroeg in bed en slaap veel. Toch word ik gedurende de dag erg moe en krijg ik keelpijn.
Mijn klieren gaan opzetten en het liefst wil ik gaan liggen. Het rare is dat dit in de ochtend en middag weg is.
Nu lees ik op internet dat er een symptoom van koorts is. Nu is dit bij mij helemaal niet het geval. Zijn er misschien ( helaas) ervaringsdeskundigen die weten of je ook met 'alleen' die moeheid en keelpijn Pfeiffer kunt hebben?
De afgelopen week ben ik onwijs moe. Ik lig vroeg in bed en slaap veel. Toch word ik gedurende de dag erg moe en krijg ik keelpijn.
Mijn klieren gaan opzetten en het liefst wil ik gaan liggen. Het rare is dat dit in de ochtend en middag weg is.
Nu lees ik op internet dat er een symptoom van koorts is. Nu is dit bij mij helemaal niet het geval. Zijn er misschien ( helaas) ervaringsdeskundigen die weten of je ook met 'alleen' die moeheid en keelpijn Pfeiffer kunt hebben?

dinsdag 11 maart 2014 om 19:22
Ik had drie maanden geleden dezelfde symptomen. Keelpijn werd uiteindelijk een heftige keelontsteking die ook nog eens langer duurde dan normaal. Opgezwollen klieren in de hals en hondsmoe.
Dacht zelf aan een bijholten ontsteking, heb daar bijna iedere winter wel eens een keer last van. Dus naar HA voor een kuurtje.
Die kreeg ik niet want 'had geen koorts, dus was het geen ontsteking'...
Bleef nog maar 1 optie over: Pfeiffer. Geen bloed geprikt want HA was er vrij zeker van.
Ben 39 en heb in mijn puberjaren (voor zover ik weet) geen pfeiffer gehad....
Nu ik het weet neem ik meer rust en gaat het nu, na een aantal maanden, eigenlijk heel goed!
Dacht zelf aan een bijholten ontsteking, heb daar bijna iedere winter wel eens een keer last van. Dus naar HA voor een kuurtje.
Die kreeg ik niet want 'had geen koorts, dus was het geen ontsteking'...
Bleef nog maar 1 optie over: Pfeiffer. Geen bloed geprikt want HA was er vrij zeker van.
Ben 39 en heb in mijn puberjaren (voor zover ik weet) geen pfeiffer gehad....
Nu ik het weet neem ik meer rust en gaat het nu, na een aantal maanden, eigenlijk heel goed!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.

dinsdag 11 maart 2014 om 19:46
Ik ging op m'n 16e naar de dokter. Bloed laten prikken en daar kwam de uitslag Pfeiffer. Mijn dokter dacht eerst niet dat ik t had. Ik had geen keelpijn, opgezette klieren. Ik was heel erg moe en lamlendig. Geen zin om dingen te doen enzo.
Op de dag van de uitslag had ik opeens opgezette klieren en viel ik bijna in slaap in de wachtkamer.
Ga naar de huisarts! En laat t onderzoeken. Luister ook goed naar je lichaam!
Op de dag van de uitslag had ik opeens opgezette klieren en viel ik bijna in slaap in de wachtkamer.
Ga naar de huisarts! En laat t onderzoeken. Luister ook goed naar je lichaam!
dinsdag 11 maart 2014 om 22:34
woensdag 12 maart 2014 om 07:35