Gezondheid alle pijlers

pff help ad aan het ophogen

09-10-2012 03:50 40 berichten
Begin nu aan de derde week ophogen ad omdat mijn angst en paniek door de oude dosering heen kwam, voel me zo raar en angstig ook heb ik het gevoel dat ik de hele tijd wil huilen brrrr

iemand ervaring mee en tips
Alle reacties Link kopieren
Het is niet altijd juist om je gevoel te volgen. Prinses, wat zegt je verstand in deze?
quote:frizzy schreef op 11 oktober 2012 @ 08:30:

Het is niet altijd juist om je gevoel te volgen. Prinses, wat zegt je verstand in deze?Ik weet het eerlijk gezegd echt niet soms denk man dan donder lekker op en soms ben ik weer helemaal overstuur als ik denk dat hem kwijtraak tja
hey kweetniet, ja dat schuldgevoel is ook vervelend maar je bent nu even ziek als je nu reuma had gehad had je waarschijnlijk niet zo schuldig gevoeld toch, heb jij ook angst en paniek of depressie? En hoe lang ben jij nu aan het opbouwen en voel je al wat positief of negatief,

Ik voel me echt zo moe en bibberig lig het liefst de hele dag te slapen op bed of bank wil ook niks BAH
Hey Prinses, ik praat verder op het andere topic, anders wordt het zo onoverzichtelijk
quote:prinses1970 schreef op 11 oktober 2012 @ 14:26:

[...]

Ik weet het eerlijk gezegd echt niet soms denk man dan donder lekker op en soms ben ik weer helemaal overstuur als ik denk dat hem kwijtraak tjaWeet je Prinses, ik vind je problematiek en houding eigenlijk te ernstig op gebaat te zijn bij hulp via een (zoveelste) topic.
Princes, wat naar allemaal. Ik herinner me nu ook dat ik oxazepam kreeg voor de bijwerkingen. Maar toen was het nog steeds naar. Het duurde bij mij echt 6 weken, dus probeer het door te komen..... Sorry, echt geen tips. Sterkte!
Zonder oorzaak geen gevolg
quote:frizzy schreef op 12 oktober 2012 @ 13:19:

[...]

Weet je Prinses, ik vind je problematiek en houding eigenlijk te ernstig op gebaat te zijn bij hulp via een (zoveelste) topic.nou zeg 2 topics en ik zoek alleen maar steun hoor
quote:prinses1970 schreef op 12 oktober 2012 @ 17:18:

[...]

nou zeg 2 topics en ik zoek alleen maar steun hooren wie ben jij om over mij zon uitspraak te doen?
En wat als je de klachten ook weer door deze verhoogde dosis doorbreken? Weer ophogen? Zijn er nog alternatieven?
quote:vamosalaplaya schreef op 12 oktober 2012 @ 17:47:

En wat als je de klachten ook weer door deze verhoogde dosis doorbreken? Weer ophogen? Zijn er nog alternatieven?geen idee pfff daar wil ik helemaal niet over nadenken.....
Prinses1970,wat naar zeg dat je je zo voelt! Antidepressiva heeft helaas wat tijd nodig om in te werken en zelfs als het ingewerkt is moet je er hard aan werken. Het is slechts een hulpmiddel. Ik slik ook AD voor angste en depressie. Wel een andere namelijk fluoxetine. Moet zeggen dat de bijwerkingen bij deze AD veel minder waren dan de vorige. Heb de dosering opgehoogd ongeveer 3 weken geleden, maar werd er in het begin ook erg angstig en prikkelbaar van! Had de neiging om te stoppen, maar als je doorzet zul je zien dat de bijwerkingen zullen afnemen. Heb geduld, Veel sterkte!
quote:tiramisu80 schreef op 12 oktober 2012 @ 22:54:

Prinses1970,wat naar zeg dat je je zo voelt! Antidepressiva heeft helaas wat tijd nodig om in te werken en zelfs als het ingewerkt is moet je er hard aan werken. Het is slechts een hulpmiddel. Ik slik ook AD voor angste en depressie. Wel een andere namelijk fluoxetine. Moet zeggen dat de bijwerkingen bij deze AD veel minder waren dan de vorige. Heb de dosering opgehoogd ongeveer 3 weken geleden, maar werd er in het begin ook erg angstig en prikkelbaar van! Had de neiging om te stoppen, maar als je doorzet zul je zien dat de bijwerkingen zullen afnemen. Heb geduld, Veel sterkte! dank je wel, hoe voel je je nu al weer een stukje beter?
Twee topics? Volgens mij zijn het er heel wat meer. En ik heb daar inderdaad een mening over. Namelijk dat het niks helpt, topics openen in de hoop dat je hoort dat anderen het herkennen. Blijven vechten tegen die angst heb je veel meer aan.
Blijven vechten doen we echt wel hoor Frizzy...maar het is soms verdomde fijn om te lezen dat je niet de enige bent die zich belabberd voelt bij het beginnen met AD...

Geeft wat steun, snap je?
Jahoor, steun is fijn. Maar 'oh wat erg en vreselijk' helpt je niks verder. En de praktische tips en steun worden genegeerd, al wéken, op een paar dagen na toen het TO lukte aan de slag te gaan. En nu is TO weer op het 'het is zo erg en ik kan niks punt'. Dat betekent de angst de overhand te laten nemen en alles in de handen te leggen van de pillen die straks moeten gaan werken, in plaats van jezelf mentaal sterk maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven