pff help ad aan het ophogen
donderdag 11 oktober 2012 om 14:26
donderdag 11 oktober 2012 om 14:30
hey kweetniet, ja dat schuldgevoel is ook vervelend maar je bent nu even ziek als je nu reuma had gehad had je waarschijnlijk niet zo schuldig gevoeld toch, heb jij ook angst en paniek of depressie? En hoe lang ben jij nu aan het opbouwen en voel je al wat positief of negatief,
Ik voel me echt zo moe en bibberig lig het liefst de hele dag te slapen op bed of bank wil ook niks BAH
Ik voel me echt zo moe en bibberig lig het liefst de hele dag te slapen op bed of bank wil ook niks BAH
vrijdag 12 oktober 2012 om 13:19
quote:prinses1970 schreef op 11 oktober 2012 @ 14:26:
[...]
Ik weet het eerlijk gezegd echt niet soms denk man dan donder lekker op en soms ben ik weer helemaal overstuur als ik denk dat hem kwijtraak tjaWeet je Prinses, ik vind je problematiek en houding eigenlijk te ernstig op gebaat te zijn bij hulp via een (zoveelste) topic.
[...]
Ik weet het eerlijk gezegd echt niet soms denk man dan donder lekker op en soms ben ik weer helemaal overstuur als ik denk dat hem kwijtraak tjaWeet je Prinses, ik vind je problematiek en houding eigenlijk te ernstig op gebaat te zijn bij hulp via een (zoveelste) topic.
vrijdag 12 oktober 2012 om 13:34
vrijdag 12 oktober 2012 om 22:54
Prinses1970,wat naar zeg dat je je zo voelt! Antidepressiva heeft helaas wat tijd nodig om in te werken en zelfs als het ingewerkt is moet je er hard aan werken. Het is slechts een hulpmiddel. Ik slik ook AD voor angste en depressie. Wel een andere namelijk fluoxetine. Moet zeggen dat de bijwerkingen bij deze AD veel minder waren dan de vorige. Heb de dosering opgehoogd ongeveer 3 weken geleden, maar werd er in het begin ook erg angstig en prikkelbaar van! Had de neiging om te stoppen, maar als je doorzet zul je zien dat de bijwerkingen zullen afnemen. Heb geduld, Veel sterkte!
vrijdag 12 oktober 2012 om 23:35
quote:tiramisu80 schreef op 12 oktober 2012 @ 22:54:
Prinses1970,wat naar zeg dat je je zo voelt! Antidepressiva heeft helaas wat tijd nodig om in te werken en zelfs als het ingewerkt is moet je er hard aan werken. Het is slechts een hulpmiddel. Ik slik ook AD voor angste en depressie. Wel een andere namelijk fluoxetine. Moet zeggen dat de bijwerkingen bij deze AD veel minder waren dan de vorige. Heb de dosering opgehoogd ongeveer 3 weken geleden, maar werd er in het begin ook erg angstig en prikkelbaar van! Had de neiging om te stoppen, maar als je doorzet zul je zien dat de bijwerkingen zullen afnemen. Heb geduld, Veel sterkte! dank je wel, hoe voel je je nu al weer een stukje beter?
Prinses1970,wat naar zeg dat je je zo voelt! Antidepressiva heeft helaas wat tijd nodig om in te werken en zelfs als het ingewerkt is moet je er hard aan werken. Het is slechts een hulpmiddel. Ik slik ook AD voor angste en depressie. Wel een andere namelijk fluoxetine. Moet zeggen dat de bijwerkingen bij deze AD veel minder waren dan de vorige. Heb de dosering opgehoogd ongeveer 3 weken geleden, maar werd er in het begin ook erg angstig en prikkelbaar van! Had de neiging om te stoppen, maar als je doorzet zul je zien dat de bijwerkingen zullen afnemen. Heb geduld, Veel sterkte! dank je wel, hoe voel je je nu al weer een stukje beter?
zaterdag 13 oktober 2012 om 05:12
zaterdag 13 oktober 2012 om 11:28
Jahoor, steun is fijn. Maar 'oh wat erg en vreselijk' helpt je niks verder. En de praktische tips en steun worden genegeerd, al wéken, op een paar dagen na toen het TO lukte aan de slag te gaan. En nu is TO weer op het 'het is zo erg en ik kan niks punt'. Dat betekent de angst de overhand te laten nemen en alles in de handen te leggen van de pillen die straks moeten gaan werken, in plaats van jezelf mentaal sterk maken.