Gezondheid alle pijlers

Piep in oor?

25-01-2017 11:04 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik werd vanochtend zwetend wakker door een piep in mijn oor. Hij is niet mega hard maar ik schrok hier ontzettend van. Ik heb een paniekstoornis waardoor ik als ik zoiets heb, meteen uitga van het ergste. Ik heb al gegooglet op Tinnitus etc.. Op het moment dat ik opstond hoorde ik de piep niet meer omdat er andere geluiden waren.

Momenteel zit ik op het werk en hoor ik de piep niet meer. Wel merk ik dat ik wat oorpijn heb en mijn rechter neusgat dicht zat (toen ik wakker werd ook). Ik voel me ook onstabiel en wat duizelig.

Nu ben ik heel bang dat het iets van Tinnitus is en ik deze piep voor altijd blijf horen.

Ik maak ook een afspraak bij de HA als dit aanhoudt maar toch zou ik graag wat reacties lezen van mensen die hetzelfde hebben gehad en waarbij het over is gegaan. Ik vind ook van mezelf dat ik me aanstel maar het lijkt me verschrikkelijk voor altijd een piep in m’n oren te horen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
quote:Sjaakies schreef op 30 januari 2017 @ 15:10:

Ja.. ik vind het nog erg moeilijk om het voor nu te accepteren en dat het evt wel weg gaat.het gaat niet eventueel weg, je huisarts zegt dat het weggaat
Ik ben me ervan bewust dat ik het waarschijnlijk lang niet heb zoals de meeste die Tinnitus hebben... Het gaat opzich goed, hoor nog een ruisje in bed. Als ik echter even in bed lig lijkt het weg te trekken? Heel apart.Ik slaap verder ook goed dus wat dat betreft niks te klagen. Toch maak ik me zorgen dat het niet over gaat en dat het erger wordt.

De volgende ochtend word ik wakker en denk ik meteen: hoor ik het nog of niet en dan hoor ik het uiteraard... hier baal ik van en maak me dan vaak zorgen. Hebben jullie tips om hiermee om te gaan? Ik hoop nog steeds op een verkoudheid.. die wat langer duurt en het langzaam over moet gaan.
quote:Sjaakies schreef op 07 februari 2017 @ 09:10:

De volgende ochtend word ik wakker en denk ik meteen: hoor ik het nog of niet en dan hoor ik het uiteraard... hier baal ik van en maak me dan vaak zorgen. Hebben jullie tips om hiermee om te gaan? Ik hoop nog steeds op een verkoudheid.. die wat langer duurt en het langzaam over moet gaan.ik hoef me nooit af te vragen, of ik het hoor. Daar is de piep de duidelijk voor.
Je beeldt het je in.

Als ik ga liggen nadenken of ik iets hoor, hoor ik het ook vanzelf wel een keer.
Hij zit er nog... wel als het stil is. Ben er gelukkig niet echt angstig meer voor. Wel ben ik nog steeds erg verkouden dus ik hou hoop.

Gister ben ik naar een haptonoom geweest en denk dat dat me ook gaat helpen bij stress... we zullen zien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven