Pijn aan enkel, HELP?!
dinsdag 17 november 2015 om 18:55
Hoi,
Ik ben op zaterdag 31 oktober gevallen en door mijn enkel gegaan, het doet nu nog steeds best veel pijn en ik maak me zorgen dat ik het ernstiger maak omdat ik alweer rustig aan het turnen ben. Ik ben zodanig door mn enkel gegaan dat mn voorvoeg naar binnen klapte. Ik kon in het begin er niet goed op staan en nu alweer wel, dus hoop ik dat het niet zo ernstig is en het snel over is zodat ik weer terug kan naar mijn oude niveau, hebben jullie een idee van wat dit zou kunnen zijn? Alvast bedankt!
Ik ben op zaterdag 31 oktober gevallen en door mijn enkel gegaan, het doet nu nog steeds best veel pijn en ik maak me zorgen dat ik het ernstiger maak omdat ik alweer rustig aan het turnen ben. Ik ben zodanig door mn enkel gegaan dat mn voorvoeg naar binnen klapte. Ik kon in het begin er niet goed op staan en nu alweer wel, dus hoop ik dat het niet zo ernstig is en het snel over is zodat ik weer terug kan naar mijn oude niveau, hebben jullie een idee van wat dit zou kunnen zijn? Alvast bedankt!
dinsdag 17 november 2015 om 20:02
Het is nog maar relatief net gebeurd, geduld hebben dus! Rustig blijven bewegen en belasten. Een zware verrekking/verstuiking is niet in 2 weken over.
Laat je fysio er nog eens naar kijken. Vertrouw je het niet, maak dan een afspraak bij de huisarts
Laat je fysio er nog eens naar kijken. Vertrouw je het niet, maak dan een afspraak bij de huisarts
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
dinsdag 17 november 2015 om 20:08
Als je echt zo van 'Gymnastics' houdt, zoals je nick doet vermoeden, dan zou ik maar eens als de wiedeweerga naar de huisarts gaan. En pas als de huisarts (of misschien zelfs wel een orthopeed) het groene licht geeft, dan ga je die enkel weer belasten lijkt mij. Nu ben je de boel misschien wel aan het forceren en loop je de kans een blijvende blessure te creëren.