Gezondheid alle pijlers

pijn en bloedverlies

22-06-2013 20:17 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben erg bang en zoek naar antwoorden. ik heb gisternacht seks gehad met mijn vriend, toen we klaar waren kwam ik erachter dat ik bloed verloren had. in eerste instantie dacht ik dat ik misschien ongesteld was geworden, maar vanochtend was er niets meer. ben al een aantal keer naar de wc geweest maar niets aan de hand. nu krijg ik net vreselijke buikpijn. voelt als ongesteldheid maar is toch anders en erger. ik ben bang dat er iets aan de hand is. is er iemand die dit ook heeft/had?
Wanneer zou je ongesteld moeten worden? En voel je een soort menstruatiepijn?
ik moet het einde van de maand ongesteld worden
Bedoel je echt druppels bloed, of beetje met afvegen?
Ik zou nu 2 paracetamol nemen en even aanzien.

Mocht dit nou nog een keer gebeuren, dan zou ik even naar de huisarts gaan als ik jou was.
het was best wel een beetje bloed. het is ook heel eventjes door blijven bloeden maar snachts gestopt.
Stomme vraag, maar was je vochtig genoeg. Is er niet iets een beetje stuk gegeaan?
ik was erg vochtig, het ging gewoon zoals altijd, was fijn en ging soepel. alleen er zat bloed aan het condoom en aan mij toen we klaar waren
Het kan dat je baarmoedermond is geraakt en dat het is gaan bloeden. Maar kan ook andere oorzaak hebben dat kan alleen huisarts beoordelen.

Voor nu paracetamol en eventueel lekker warme kruik op je buik.
Misschien heeft hij je beschadigd met een scherpe nagel. Die buikpijn zal je wel hebben van de spanning.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
het lijkt me niet dat hij me met een nagel verword heeft want we hebben alleen geslachtsgemeenschap gehad hij is niet met vingers of iets bezig geweest. toch maar langs de huisarts denk ik
Heb je al een keer meegedaan aan het bevolkingsonderzoek (vanaf je 29ste verjaardag)?
nee. ik ben ook nog geen 29, nog lang niet haha. maar ik ben vanochtend toch ongesteld geworden dus dat zal t zijn. tanx in ieder geval
Toevallig dinsdag hetzelfde gehad. Donderdag naar de huisarts geweest en die heeft spuculumonderzoek gedaan (met een eendenbek), begon meteen weer te bloeden... Daar voelde ik trouwens niets van. Zag er verder goed uit dus de dokter denkt 'gevoelige cervix', onschuldige aandoening waarbij je baarmoedermond snel bloedt bij aanraking. Denk dat het bij jou hetzelfde is, maar ik zou voor de zekerheid even naar de ha gaan.
.
dankje
Contactbloedingen zijn wel een reden om even naar je arts te gaan.

Maar als je nu ongesteld bent, is het dat vast geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven