Gezondheid alle pijlers

Pijn in de blaas

12-09-2012 09:17 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!!

Sinds twee weken heb ik pijn in mijn blaas, voornamelijk tijdens en na het plassen, gelijk aan pijn bij een blaasontsteking. Daar is mijn urine echter op getest en dat is het niet... Mijn urine ziet er ook normaal uit en heeft geeft andere geur dan anders....

Herkent iemand dit? Wat zou het kunnen zijn? Zelf heb ik al gedacht aan bepaalde dranken, maar ik kan er geen patroon in ontdekken.....

Het wordt de laatste dagen erger en erger, nu doet het zelfs al pijn als ik loop, of gewoon maar op de bank zit....

Ik heb morgen een afspraak bij ha, maar ik ben benieuwd of iemand dit wellicht herkent?

Bedankt vast!
quote:pien-1981 schreef op 12 september 2012 @ 09:17:

... Mijn urine ziet er ook normaal uit en heeft geeft andere geur dan anders....Geen andere geur of wel een andere geur?
Het kan zijn dat je bekkenbodemspieren dergelijke klachten geven. Of je blaascapaciteit kan worden gemeten (als je ook veel aandrang voelt). Maar goed het kunnen zoveel dingen zijn, het is redelijk ingewikkeld down under en hier op het forum denk ik niet dat je een eenduidig antwoord zult krijgen.

Veel succes bij de HA!
Het klinkt voor mij echt als een blaasontsteking. Als de assistente hier de normale test pakt, is er ook niets aan mijn urine te zien. maar pakt ze het ingewikkeldere (of duurdere of lastiger, dat weet ik niet) dan heb ik een overduidelijke blaasontsteking.

En soms is de ontsteking nog zo klein dat die gewoon nog niet te zien is met een test. Maar wat jij hebt klinkt voor mij als een blaasontsteking.
quote:borderwalk schreef op 12 september 2012 @ 09:24:

[...]

Geen andere geur of wel een andere geur?Sorry, geen andere geur...... Dat had ik wel in het verleden, bij blaasontstekingen....
Ze zullen je urine ook wel op kweek willen zetten, kijken ze het grondig na!
Heb je koorts?
Ik had ook ooit net als Katherina een blaasontsteking van een bacterie die door de simpele test niet herkend werd, maar door een andere test wel. Misschien toch vragen of ze even wat beter ernaar willen kijken?
Hoi Pien,

Exact zelfde klachten. Twee keer negatief getest, net antibioticakuur afgemaakt, helpt niet. heb straks om 11.50 tweede afspraak ha.

mocht daar iets eureka-achigs uitkomen dan hoor je het
Ben ik weer: urine moet op kweek worden gezet. Wordt vervolgd over 5 dagen. Aaaaauw...
Ja inderdaad, auw!!! Sterkte!!!
Nou ik ben bij de ha geweest, weer urine ingeleverd. De vorige keer hadden ze veel witte bloed lichaampjes gevonden vertelde hij, maar geen positieve test(??). Ik kreeg meteen een recept voor antibiotica en als hij wat bijzonders vindt in mijn urine hoor ik het weer.....

Thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven