Pijn in de blaas
woensdag 12 september 2012 om 09:17
Goedemorgen!!
Sinds twee weken heb ik pijn in mijn blaas, voornamelijk tijdens en na het plassen, gelijk aan pijn bij een blaasontsteking. Daar is mijn urine echter op getest en dat is het niet... Mijn urine ziet er ook normaal uit en heeft geeft andere geur dan anders....
Herkent iemand dit? Wat zou het kunnen zijn? Zelf heb ik al gedacht aan bepaalde dranken, maar ik kan er geen patroon in ontdekken.....
Het wordt de laatste dagen erger en erger, nu doet het zelfs al pijn als ik loop, of gewoon maar op de bank zit....
Ik heb morgen een afspraak bij ha, maar ik ben benieuwd of iemand dit wellicht herkent?
Bedankt vast!
Sinds twee weken heb ik pijn in mijn blaas, voornamelijk tijdens en na het plassen, gelijk aan pijn bij een blaasontsteking. Daar is mijn urine echter op getest en dat is het niet... Mijn urine ziet er ook normaal uit en heeft geeft andere geur dan anders....
Herkent iemand dit? Wat zou het kunnen zijn? Zelf heb ik al gedacht aan bepaalde dranken, maar ik kan er geen patroon in ontdekken.....
Het wordt de laatste dagen erger en erger, nu doet het zelfs al pijn als ik loop, of gewoon maar op de bank zit....
Ik heb morgen een afspraak bij ha, maar ik ben benieuwd of iemand dit wellicht herkent?
Bedankt vast!
woensdag 12 september 2012 om 09:25
Het kan zijn dat je bekkenbodemspieren dergelijke klachten geven. Of je blaascapaciteit kan worden gemeten (als je ook veel aandrang voelt). Maar goed het kunnen zoveel dingen zijn, het is redelijk ingewikkeld down under en hier op het forum denk ik niet dat je een eenduidig antwoord zult krijgen.
Veel succes bij de HA!
Veel succes bij de HA!

woensdag 12 september 2012 om 09:28
Het klinkt voor mij echt als een blaasontsteking. Als de assistente hier de normale test pakt, is er ook niets aan mijn urine te zien. maar pakt ze het ingewikkeldere (of duurdere of lastiger, dat weet ik niet) dan heb ik een overduidelijke blaasontsteking.
En soms is de ontsteking nog zo klein dat die gewoon nog niet te zien is met een test. Maar wat jij hebt klinkt voor mij als een blaasontsteking.
En soms is de ontsteking nog zo klein dat die gewoon nog niet te zien is met een test. Maar wat jij hebt klinkt voor mij als een blaasontsteking.

donderdag 13 september 2012 om 09:49