Gezondheid alle pijlers

Pijn naast navel.

10-11-2013 20:16 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat jullie geen dokters zijn maar ik vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft.

Ik werd vanmorgen wakker met stekende pijn aan de rechterkant van mijn navel.

Wanneer ik diep inadem doet het alleen maar pijn ook als ik de plek zelf aanraak.

Ik ben niet misselijk, koorts weet ik niet heb geen thermometer.

Wie weet wat dit kan zijn?
it's just a bad day not a bad live
Het doet nog steeds vies pijn, ben gewoon echt misselijk van de pijn het is niet leuk meer.

Dadelijk maar weer de huisarts bellen want dit houd ik niet nog een dag vol pff
Trek aan de bel meid, dit klinkt niet goed. Doen hoor!
Ja ik ga dadelijk ook meteen bellen, kan pas vanaf half 9.
Hebben ze geen moment aan je blinde darm gedacht? Soms spelen er meerdere problemen naast elkaar.. Nog steeds pijn rechts van je navel? Slik je wel pijnstillers? Hoe gaat t met de koorts?

Bellen idd!
Ze hebben gevoeld aan mijn buik en omdat het wel op de plek van de blinde darm is maar ik geen loslaat pijn heb men mijn buik niet harder aanvoelt denken ze niet dat het dat is.

De pijn zit nu iets lager maar niet veel lager.

De koorts moet ik dadelijk opmeten, mijn moeder heeft de thermometer opgeruimd en ik vind hem niet.
Sorry op de vraag van pijnstillers ja ik slik 2 paracetamol van 500 maar dat helpt niet.
Wat een ellende !! Sterkte hoor
Ik heb het vorige jaar gehad. Elke maand rond de ei sprong. Vreselijke pijn. Vanaf begin van de avond tot tegen de ochtend. Misselijk (ben ik anders nooit) ik kon niet bewegen. Alleen maar rechtop zitten en rustig proberen te blijven. Het zat tussen mijn heupbot en navel. Waarschijnlijk een verstopte ei leider. Na die drie x niet meer gehad.
Nou wat zeiden ze?

Een blinde darm ontsteking kan ook een atypisch verloop hebben.. heb lang op een acute opname afdeling gewerkt en het vaak genoeg meegemaakt..

Anyway via een beeldscherm meedenken is lastig en tricky.. maar hoop dat ze een beetje hebben doorgepakt. Of je in ieder geval adequate pijnstillers hebben voorgeschreven want paracetamol is wel een beetje summier met ernstige pijnen.
Ik moet afwachten tot morgen om te kijken of de antibiotica aanslaat anders moet ik weer terug.

Vind het niet leuk meer
Als het vanavond niet gaat.. gewoon de HAP bellen.
En neem een iboprofen ofzo (2 a 3 max per dag).
Overigens zegt het niet alles als je geen "loslaat" pijn hebt bij onderzoek blindedarm. Onze zoon liep al 2 weken met flinke buikpijn rechts onder en misselijk, diverse onderzoeken gehad, ook geen "loslaat" pijn en conclusie was geen blindedarm ontsteking. Tot hij in ziekenhuis een echo kreeg, toen bleek zijn blindedarm inmiddels opengebarsten en zijn buik volgelopen met pus..... Waren uiteindelijk maar net op tijd.

Ook ik zelf had met blindedarm ontsteking geen "loslaat" pijn maar uiteindelijk wel aan geopereerd, kortom laat je niet te snel hiermee wegsturen.
Ibuprofen mocht ik niet zeiden ze omdat dat de buik juist stimuleert ofzoiets.

Ik ga morgen ochtend terug na de huisarts en dan wil ik ook echt een echo want ik vertrouw het niet meer.

Sorry voor late reactie heb in bed gelegen

Liefs
Hoe ben je de nacht doorgekomen?

De buik stimuleert? Hmmm... Als mensen bij ons op de afdeling (heb lang in een zkh gewerkt op een acute opname afdeling) erge pijn hadden kregen ze pcm en altijd een NSAID (vaak meloxicam of diclofenac) het kan idd slecht zijn voor je maag als je er teveel van slikt... maar een keertje ibuprofen kan geen kwaad (mits je er niet allergisch voor bent of een bewezen maagprobleem hebt, of nierpatient bent).

Alleen pcm is bij heftige pijn wat weinig.
Hoe gaat het nu?
Nog ff een keertje up

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven