Pijn naast navel.
zondag 10 november 2013 om 20:16
Ik weet dat jullie geen dokters zijn maar ik vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft.
Ik werd vanmorgen wakker met stekende pijn aan de rechterkant van mijn navel.
Wanneer ik diep inadem doet het alleen maar pijn ook als ik de plek zelf aanraak.
Ik ben niet misselijk, koorts weet ik niet heb geen thermometer.
Wie weet wat dit kan zijn?
Ik werd vanmorgen wakker met stekende pijn aan de rechterkant van mijn navel.
Wanneer ik diep inadem doet het alleen maar pijn ook als ik de plek zelf aanraak.
Ik ben niet misselijk, koorts weet ik niet heb geen thermometer.
Wie weet wat dit kan zijn?
it's just a bad day not a bad live

zondag 10 november 2013 om 22:07
Als je lang wacht kun je inderdaad niet meer lopen van de pijn, in het geval van een blindedarmontsteking.
Ik had al een aantal dagen pijn rond mijn navel en koorts. Mijn huisarts heeft me toen voor de zekerheid doorgestuurd naar het ziekenhuis, waar ik nog zelf in de auto naartoe ben gereden. De pijn viel toen nog reuze mee ( ik was ook vooral voor de koorts naar de huisarts gegaan, niet eens voor de pijn). Diezelfde avond lag ik op de operatietafel en werd mijn blindedarm verwijderd...
Lang verhaal kort: toch maar naar de huisarts, dus
Ik had al een aantal dagen pijn rond mijn navel en koorts. Mijn huisarts heeft me toen voor de zekerheid doorgestuurd naar het ziekenhuis, waar ik nog zelf in de auto naartoe ben gereden. De pijn viel toen nog reuze mee ( ik was ook vooral voor de koorts naar de huisarts gegaan, niet eens voor de pijn). Diezelfde avond lag ik op de operatietafel en werd mijn blindedarm verwijderd...
Lang verhaal kort: toch maar naar de huisarts, dus
maandag 11 november 2013 om 20:22
quote:shoplustige78 schreef op 11 november 2013 @ 19:22:
Dan zou ik mooi de HAP bellen ! Dan prikken ze daar maar bloed en weten ze binnen een uur of dat idd je blindedarm is.Zelfs een bloeduitslag is niet altijd conclusief bij een blindedarmontsteking.. Als de pijn echt heel heftig is, dan is een echo op zijn plaats. Maar dat moet de arts beoordelen.
Dan zou ik mooi de HAP bellen ! Dan prikken ze daar maar bloed en weten ze binnen een uur of dat idd je blindedarm is.Zelfs een bloeduitslag is niet altijd conclusief bij een blindedarmontsteking.. Als de pijn echt heel heftig is, dan is een echo op zijn plaats. Maar dat moet de arts beoordelen.
dinsdag 12 november 2013 om 05:20
Sorry voor mijn late reactie,
Ik ben gisteravond nog naar de HAP gegaan, Omdat ik 39,9 graden koorts had, ze verdenken dat ik een nierbekontsteking heb.
Heb nu antibiotica gekregen en aan het einde van vandaag moet het al minder zijn.
Ik hoop het toch ben nu alweer wakker geworden door de pijn.
Ik ben gisteravond nog naar de HAP gegaan, Omdat ik 39,9 graden koorts had, ze verdenken dat ik een nierbekontsteking heb.
Heb nu antibiotica gekregen en aan het einde van vandaag moet het al minder zijn.
Ik hoop het toch ben nu alweer wakker geworden door de pijn.
dinsdag 12 november 2013 om 12:07
Jawel ze hadden urine afgenomen en omdat ik een zware blaasontsteking heb dacht ze dat ik een nierbekontsteking heb omdat ik koorts heb.
Mijn eigen dokter heeft net teruggebeld dat er een ontstekingen in mijn bloed zitten en ik moet afwachten tot morgen, als de pijn niet minder is moet ik terugkomen.
Mijn eigen dokter heeft net teruggebeld dat er een ontstekingen in mijn bloed zitten en ik moet afwachten tot morgen, als de pijn niet minder is moet ik terugkomen.