Gezondheid alle pijlers

Pijn naast navel.

10-11-2013 20:16 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat jullie geen dokters zijn maar ik vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft.

Ik werd vanmorgen wakker met stekende pijn aan de rechterkant van mijn navel.

Wanneer ik diep inadem doet het alleen maar pijn ook als ik de plek zelf aanraak.

Ik ben niet misselijk, koorts weet ik niet heb geen thermometer.

Wie weet wat dit kan zijn?
it's just a bad day not a bad live
Vanalles. Even aankijken en bij twijfel HAP bellen of morgen de huisarts.
Heb je obstipatie?

Ik herken de pijn wel. Vaak is het dan óf obstipatie of gewoon een luchtbel die niet wil verplaatsen.
Ik vind het dom om dadelijk voor niks naar de dokter te gaan, daarom dacht ik misschien weten jullie iets.

obstipatie zegt me eigenlijk helemaal niks haha.
Zegt je niks? Je bedoelt dat je niet weet wat het is? Of je weet niet of je het hebt?
Oh heb het even opgezocht, maar daar heb ik geen last van.
Ik heb dat ook geregeld, maar het verdwijnt vaak na een paar seconden of minuten weer. Geen idee wat het is. Ik ben er nog nooit mee naar een dokter te gaan.
Bij mij zit het al sinds ik wakker ben, het word gewoon niet minder :(
Blindedarmontsteking geeft vaak ook pijn rond de navel in het begin. Dus het kan iets heel onschuldigs zijn of een blinde darmontsteking.
quote:heaven89 schreef op 10 november 2013 @ 21:40:

Bij mij zit het al sinds ik wakker ben, het word gewoon niet minder :(Als je pijn hebt aan je navel, wordt het tijd om je moeder te bellen... Althans, dat zegt mijn moeder altijd..
Ja maar een blinde darmontsteking kan je normaal toch niet van lopen?

En mijn moeder zegt gewoon dat ik mij niet moet aanstellen haha
Jawel hoor, dat kan wel bij een blindedarmontsteking!

Ik meen dat de pijnplek dan onder de navel moet zitten, maar weet dat niet meer zeker.

Zoek eens op symptomen via Google of gezondheidsnet of zo.
Als je lang wacht kun je inderdaad niet meer lopen van de pijn, in het geval van een blindedarmontsteking.

Ik had al een aantal dagen pijn rond mijn navel en koorts. Mijn huisarts heeft me toen voor de zekerheid doorgestuurd naar het ziekenhuis, waar ik nog zelf in de auto naartoe ben gereden. De pijn viel toen nog reuze mee ( ik was ook vooral voor de koorts naar de huisarts gegaan, niet eens voor de pijn). Diezelfde avond lag ik op de operatietafel en werd mijn blindedarm verwijderd...

Lang verhaal kort: toch maar naar de huisarts, dus
Toen ik die pijn had, was het een maag/darmzweer. Dat deed echt gruwelijk zeer. Zou wel even naar de huisarts gaan.
Vanmiddag bij dokter geweest, ze wist niet zeker of het blinde darm ontsteking was. Heb moeten bloed prikken krijg morgen de uitslag.

De pijn word alleen maar erger hou het bijna niet meer vol
Wat vervelend. Als het echt zo'n pijn doet: opnieuw (dienstdoende) dokter bellen. Sterkte!
Dan zou ik mooi de HAP bellen ! Dan prikken ze daar maar bloed en weten ze binnen een uur of dat idd je blindedarm is.
Heb je koorts? En evt pijnstillers genomen? Als de pijn niet dragelijk is zou ik de HAP bellen.
quote:shoplustige78 schreef op 11 november 2013 @ 19:22:

Dan zou ik mooi de HAP bellen ! Dan prikken ze daar maar bloed en weten ze binnen een uur of dat idd je blindedarm is.Zelfs een bloeduitslag is niet altijd conclusief bij een blindedarmontsteking.. Als de pijn echt heel heftig is, dan is een echo op zijn plaats. Maar dat moet de arts beoordelen.
Nee dat is ook zo maar in geval van enorm veel pijn , zou ik toch de hap bellen.
Sorry voor mijn late reactie,

Ik ben gisteravond nog naar de HAP gegaan, Omdat ik 39,9 graden koorts had, ze verdenken dat ik een nierbekontsteking heb.

Heb nu antibiotica gekregen en aan het einde van vandaag moet het al minder zijn.

Ik hoop het toch ben nu alweer wakker geworden door de pijn.
Hebben ze geen urine afgenomen?!

Daar moeten ze het in kunnen zien..

En ik weet uit ervaring ik bij nierbekken pijn in onder rug en zij had

Hou

Goed in de gaten!!
Jawel ze hadden urine afgenomen en omdat ik een zware blaasontsteking heb dacht ze dat ik een nierbekontsteking heb omdat ik koorts heb.

Mijn eigen dokter heeft net teruggebeld dat er een ontstekingen in mijn bloed zitten en ik moet afwachten tot morgen, als de pijn niet minder is moet ik terugkomen.
Hoop dat het snel beter gaat, sterkte!
Au, heb ik ook ooit gehad en zelfs drie dagen voor in het ziekenhuis gelegen. Was ook heeeeel misselijk, braken, koorts, rillen, pijn

Beterschap!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven