Gezondheid alle pijlers

pijnlijk gevoel venusheuvel/lies

23-10-2013 11:17 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een tijdje last van een raar gevoel links boven mijn vagina. Het is niet echt pijnlijk. Meer zeurend/trekkend. Ik kan de plek niet goed aanduiden (het zit ongeveer tussen mijn lies en schaambot), want ik voel het niet als ik er op druk, maar het is meer een gevoel dat af en toe aanwezig is. Heel af en toe steekt het. Ik heb dit al aangegeven bij de dokter toen ik er voor iets anders was, maar zij gaf aan dat het waarschijnlijk een opgezette klier was (ze heeft er niet eens naar gekeken!). Vind het wel vreemd. Ik voel geen klier en heb er al een paar maanden last van. Als ik google, komt het nog het meest overeen met bandenpijn, maar ik ben niet zwanger. Ook ben ik getest op soa's.

Is er iemand die dit herkend?
Liesbreuk?
Hmmm... mijn lies doet niet echt zeer. Het is meer richting schaambot. Vlakbij waar de buitenste schaamlippen beginnen. Heb ook geen specifieke pijn bij tillen of als ik er op druk.
Ik heb ongeveer hetzelfde, Ook een drukkend/trekkend gevoel en af en toe pijnsteken maar dan aan de rechterkant net boven de lies. Ik dacht eerst dat het met mijn blindedarm te maken had maar ik ben al naar de huisarts geweest en die kan niets vinden. Hij schrijft het af aan stress en prikkelbare darmen en zei dat het waarschijnlijk vanzelf over zal gaan. Ik hoop het maar er is tot nu toe geen verbetering.

Ik heb het pas een paar weken dus ik weet niet of het hetzelfde kan zijn als jij hebt maar wat je beschrijft klinkt heel herkenbaar.
Hoi Wholly, heb jij het ook echt in je schaamstreek, of meer richting je onderbuik? En hoe lang heb je er al last van? Ook meerdere maanden?

Heel af en toe voel ik een steekje richting mijn onderbuik, maar het gevoel zit toch meer naar beneden. Na wat googlen was ik even bang voor een bekkeninfectie, maar volgens mij is dat alleen het gevolg van een soa en dat is er bij mij niet uitgekomen.
Sorry, lees net dat je er een paar weken last van heb. Niet goed gelezen
Bij mij straalt het wel een beetje uit naar de schaamstreek en de lies maar het zit toch meer richting zijkant onderbuik. Ik kan het niet echt goed vaststellen waar het zit maar ik denk dat het bij mij dan wel meer naar boven zit dan bij jou. Maar wat je beschrijft qua klachten komt wel overeen.

Ik zou echt niet durven zeggen wat het zou kunnen zijn, ik studeer geneeskunde maar ik ben pas eerstejaars en pas 2 maanden bezig, ik weet nu dus echt nog heel weinig.

Ik heb altijd met opzoeken op google dat ik zelfs bij onschuldige dingen alleen maar ernstige dingen vind en mezelf alleen maar bang ga zitten maken dus dat vermijd ik altijd liever. ;)

Hoe lang is het geleden dat je naar de huisarts bent geweest? Misschien toch maar even teruggaan? Dat ga ik ook doen als het bij mij binnen een paar weken nog niet minder is geworden. Een paar maanden lijkt me wel lang als het een opgezette klier zou zijn..
Ja, over dat googlen heb je wel gelijk. Daar stop ik ook maar mee. Huisartsbezoek is ongeveer een maandje geleden. Denk dat ik er inderdaad maar weer even over moet bellen. Een opgezette klier geloof ik niet namelijk. Ik voel geen klier zitten.
Ik herken jullie klachten direct. Heb het zelf sinds een keizersnede, met als gevolg littekenweefsel wat de darm en zenuw in de weg zit. Hierdoor doof/stekend/prikkelend gevoel. Met vlagen...... Wordt erger richting menstruatie en rondom ovulatie. Niet fijn, maar ook niets aan te doen.
quote:smurfje2013 schreef op 24 oktober 2013 @ 11:11: Wordt erger richting menstruatie en rondom ovulatie. Niet fijn, maar ook niets aan te doen.

Kopt, bij mij volgens mij ook! Als het rond deze tijd komt, zou het dan niet met de baarmoeder/ eierstokken te maken kunnen hebben? Vind dat wel een eng idee..

Nog meer mensen de dit herkennen? Heb al een afspraak bij de huisarts, maar kan pas na het weekend bij haar terecht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven