Gezondheid alle pijlers

Pijnlijke borsten, bruine afscheiding en een spiraal

18-02-2013 13:57 29 berichten
Sinds een aantal dagen heb ik gevoelige borsten. Ook heb ik sinds vandaag bruine afscheiding als ik naar de wc ga. Ik heb sinds 2,5 jaar een spiraal, maar wordt bijna nooit ongesteld (misschien twee keer per jaar, en dan hooguit een dag helderrood bloed). Ik heb hierbij dan nooit pijnlijke borsten. Ik vrij met mijn vriend zonder condoom, omdat ik dus een spiraal heb.

Zwanger zijn lijkt me dus onwaarschijnlijk, maar deze 'menstruatie', als dat het al is, wijkt af van m'n normale menstruatie. Kan dit, na een aantal jaar spiraalgebruik?
Ik weet dat hij het heel erg op prijs zou stellen als ik het wel vertel. Stél dat het wel zo is, had hij dat moment met mij willen delen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een Mirena. Jaren nergens last van gehad en ineens heel gevoelige borsten en wat afscheiding, maar niet helder rood idd. Ook ik heb getest, maar gewoon negatief en sindsdien heb ik wel vaker gevoelige borsten vaak in combinatie met een humeur om op te schieten, soms wel en soms ook geen bloedverlies, maar in ieder geval niet zwanger!
Alle reacties Link kopieren
quote:liv83 schreef op 18 februari 2013 @ 17:14:

Ik weet dat hij het heel erg op prijs zou stellen als ik het wel vertel. Stél dat het wel zo is, had hij dat moment met mij willen delen.Juist, dit is een gedeelde hartaanval!
Nou, gelukkig geen gedeelde hartaanval, ik heb me druk lopen maken om niets, de test was negatief

De bruine afscheiding is nog steeds, iets meer geworden, dus dit is dan denk ik mijn ongesteldheid.

Nogmaals bedankt voor de reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven