Gezondheid alle pijlers

Pil & diarree

21-12-2013 12:01 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal, ik heb even een vraag!

Ik was gisteravond echt goed ziek, buikgriep en had vreselijke diarree. Ik heb m'n pil gewoon ingenomen, maar na 2uur moest ik alweer naar de wc vliegen. In de bijsluiter staat dat de pil dan wss niet geheel is opgenomen en dat je het beste er nog 1 kunt nemen. Dat heb ik dus meteen gedaan. Maar, al vrij snel moest ik weer naar de wc en had ik weer diarree (en dat had ik nog 2x afgelopen nacht). Nu weet ik dus niet zo goed of ik alle 2 die pillen kan beschouwen als dat ze werken of niet. Wat denken jullie dat nu handig is? Ik heb afgelopen week nog wel seks gehad, en ik lees overal dat spermacellen wel een aantal dagen in je lichaam kunnen overleven, dus ik maak me wel een klein beetje zorgen.

Volgens de bijsluiter kun je het beste wanneer je in je derde week een pil bent vergeten (ik zit nu net in mn derde week) je pilstrip afmaken en meteen aan de volgende beginnen zonder stopweek, in dat geval blijf je ook beschermd staat er. Ik denk dat dat het slimst is, maar toch ben ik even benieuwd naar wat jullie zouden doen of ooit hebben gedaan toen jullie in dezelfde situatie zaten.

Pff ik ben altijd heel netjes en op tijd met m'n pil, zo frustrerend als je lichaam dan niet meewerkt haha. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en doen alsof je de pil een dagje bent vergeten. Ik zou dus zonder stopweek direct doorgaan met de volgende strip.
quote:mooie_brug schreef op 21 december 2013 @ 12:06:

Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en doen alsof je de pil een dagje bent vergeten. Ik zou dus zonder stopweek direct doorgaan met de volgende strip.Oké dankjewel! Ik denk inderdaad dat ik dat maar ga doen ja.
Je pil is niet meer betrouwbaar, ik zou iig een week extra bescherming bieden.
Voor dezekerheud 7 dagen condooms.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Thanks voor jullie reactie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven