Gezondheid alle pijlers

Pil slikken, niet ongesteld

02-12-2013 15:52 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Waar ik het ergens best genant vind dit hier te vragen, doe ik het toch.

Ik slik sinds 2 maanden de pil, maar nu ben ik de eerste maand nauwelijks ongesteld geworden en nu de tweede maand helemaal niet. Ik slik de pil nu gewoon door zoals het moet.

Sinds kort heb ik een vriend en mede daardoor ben ik de pil gaan slikken, maar de keren dat we het nu gedaan hebben was altijd met condoom en ik dus aan de pil.

Heeft iemand enig idee hoe het kan dat ik niet ongesteld ben geworden? Heeft het te maken met het wennen van het lichaam aan de pil?

Alvast bedankt
Het kan zijn dat je door het gebruik van de pil zo weinig baarmoederslijmvlies opbouwt dat je amper verlies hebt. Droom van velen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dat hoort bij de pil, je cyclus verandert daardoor. Grote kans dat het blijvend is, mooi meegenomen toch?
Hou je wel een stopweek?
Toen ik begon met de pil was ik zeker een maand lang (licht) ongesteld. Nu wisselt het iedere keer, ene keer (vrijwel) niet ongesteld, andere keer wel gewoon normaal en soms zelfs heel erg. Heel vervelend, maar volgens HA niets aan de hand en komt het vaker voor.
Ik had dat mijn vorige stopweek voor het eerst. Ipv rennen naar de wc en gekloot met supertampons kon ik het af met inlegkruisjes. Ik heb toch echt heel uitbundig staat dansen van geluk toen
quote:Doreia schreef op 02 december 2013 @ 15:56:

Hou je wel een stopweek?Ja, ik heb gewoon de stopweken gehouden, ook omdat ik weet dat zodra je net start met de pil het niet verstandig is om gelijk door te slikken. Maar de eerste stopweek was bijna geen bloedverlies en nu met de tweede stopweek dus helemaal niets. Dus ik ben gewoon weer verder gaan slikken op de dag dat het moest dus ik hoop dat ik komende maand wek weer ongesteld word.
Zwanger?;)
quote:masque schreef op maandag 02 december 2013 20:22 Zwanger?;)De pil en condoom, serieus? Nee, die is niet zwanger. Ik ben ook nauwelijks ongesteld, ook ik kan het met een inlegkruisje af sinds de pil. Daarvoor bloedde ik extreem, ook ik deed een dansje.
Nou ik zie er hier 3 per week langskomen met pil en condoom en toch zwanger;)
Waarschijnlijk moet je lichaam nog wennen aan de pil. Als je ook nog eens een condoom hebt gebruikt zou ik mij niet zo'n zorgen maken.

Ook komt het vaak voor dat vrouwen soms hun bloeding een keer overslaan tijdens de stopweek.
En bij twijfel. Bij de Action koop je 2 zwangerschapstesten voor 1.49.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:masque schreef op 02 december 2013 @ 21:00:

Nou ik zie er hier 3 per week langskomen met pil en condoom en toch zwanger;)Stomme vraag misschien maar hoe is dat mogelijk dan? Gescheurd condoom?
quote:kimmeling schreef op 03 december 2013 @ 12:33:

[...]

Stomme vraag misschien maar hoe is dat mogelijk dan? Gescheurd condoom?

Als je het aan de mensen vraagt die de topics hebben aangemaakt zijn ze dwars door het condoom en de pil heen zwanger geworden, zonder dat ze zelf iets verkeerd hebben gedaan.

Als je wat langer actief forumt hier kom je ze vanzelf wel tegen...

Moet eerlijk toegeven dat toen ik de topictitel zag meteen dacht; We hebben we er weer zo een
quote:saartje- schreef op 03 december 2013 @ 12:41:

[...]

Als je het aan de mensen vraagt die de topics hebben aangemaakt zijn ze dwars door het condoom en de pil heen zwanger geworden, zonder dat ze zelf iets verkeerd hebben gedaan.

Als je wat langer actief forumt hier kom je ze vanzelf wel tegen...

Moet eerlijk toegeven dat toen ik de topictitel zag meteen dacht; We hebben we er weer zo een Haha nee oke ik snap het wel hoor, maar ik ben niet zo van het naar de huisarts bellen dus dan maar op deze manier en googlen etc..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven