Gezondheid alle pijlers

Pil te warm geworden?

02-11-2014 16:55 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze zomer raakte ik een doosje kwijt met nog twee pilstrips er in. Balen, wat mijn pil is best duur, maar niets aan te doen; gewoon nieuwe gekocht. Gisteren vond ik het doosje terug: achter een verrijdbaar elektrisch radiatortje. Waarschijnlijk heeft de kat ermee gespeeld. Nu heeft die verwarming nog niet zo vaak aangestaan en als 'ie aanstaat is het maar even, want dat ding vreet energie, maar hij wordt wel heel heet als 'ie aanstaat. Het doosje lag er pal achter op de grond... Op het doosje staat dat de pil onder de 25 graden bewaard moet worden, maar hij heeft dus wel enkele keren korte tijd een stuk hogere temperaturen meegemaakt. Zou ik die twee strips nog kunnen gebruiken, denken jullie? Ik heb uiteraard ook de apotheek even gebeld, maar zij konden me niet echt een sluitend antwoord geven.
Als de apotheek het al niet weet ... .
verba volant, scripta manent.
Tsja, maar ik had ook niet echt de indruk dat ik het meest intelligente antwoord heb gekregen. Dus nog maar een poging hier.. Bij twijfel gooi ik ze weg, het is niet echt iets waarmee je wilt gaan uitproberen natuurlijk, maar misschien weet iemand er iets zinnigs over.
de apotheek weet het niet, jij wilt gen risico nemen op zwangerschap en je had je verlies toch al genomen

ik zou ze weggooien
Nee, voor die twee strips zou ik nou niet direct een ongewenste zwangerschap over hebben. Lekker weggooien die dingen.
Och in een maand of 10 merk je het vanzelf!
Ze liggen al in de prullenbak. Dank u!
En weer verlaat een tevreden klant het pand.
En dan te bedenken dat dit op het moment mijn enige probleem was in het leven. Ik ben een gezegend mens.
quote:gojohnnygo schreef op 02 november 2014 @ 17:20:

En dan te bedenken dat dit op het moment mijn enige probleem was in het leven. Ik ben een gezegend mens. Heerlijk toch ? Tis je van harte gegund hoor!
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 november 2014 @ 17:16:

En weer verlaat een tevreden klant het pand.En dat zelfs ook zonder kussentje!
Quote gojohnnygo

02-11-2014, 17:14

Ze liggen al in de prullenbak. Dank u!

Waarom niet ingeleverd bij de apotheek? Wel zo lekker voor het milieu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven