pil
zondag 10 november 2013 om 09:24
hallo allemaal, ik slik nu sinds 3 weken de pil,
ben niet begonnen ermee toen ik ongesteld was.. dus heb 1week gewacht met onveilige seks..
nu werd ik vanochtend wakker en heb ik volgens mij een doorbraakbloeding? ik verlies een soort bruin bloed? wat zou dit kunnen zijn..
ben heelbang dat ik nu zwanger kan zijn...
heb de pil overigens heel nauwkeurig geslikt
ben niet begonnen ermee toen ik ongesteld was.. dus heb 1week gewacht met onveilige seks..
nu werd ik vanochtend wakker en heb ik volgens mij een doorbraakbloeding? ik verlies een soort bruin bloed? wat zou dit kunnen zijn..
ben heelbang dat ik nu zwanger kan zijn...
heb de pil overigens heel nauwkeurig geslikt

zondag 10 november 2013 om 09:27
als je ná je eerste dag van je menstruatie begonnen bent de pil te slikken, heb je hem bij voorbaat niet nauwkeurig geslikt (als je praat over de pil als voorbehoedsmiddel)
geen idee wat dat bloed is en geen idee of je zwanger bent
ik denk dat je met die vragen beter bij een arts terecht kan of een zwangerschapstest halen
dat geeft een beter antwoord dan wij hier allemaal samen kunnen bedenken
geen idee wat dat bloed is en geen idee of je zwanger bent
ik denk dat je met die vragen beter bij een arts terecht kan of een zwangerschapstest halen
dat geeft een beter antwoord dan wij hier allemaal samen kunnen bedenken

zondag 10 november 2013 om 09:30
overigens zou het heel logisch kunnen zijn: normaal slik je vanaf de eerste dag van je menstruatie 3 weken lang de pil, waarna je een bloeding krijgt
jij bent later dan die eerste dag begonnen, hoeveel later? dan is je lichaam in de war, je bent gedurende een cyclus begonnen
lees de bijsluiter eens?
jij bent later dan die eerste dag begonnen, hoeveel later? dan is je lichaam in de war, je bent gedurende een cyclus begonnen
lees de bijsluiter eens?

zondag 10 november 2013 om 09:55

zondag 10 november 2013 om 10:49
quote:flower1987 schreef op 10 november 2013 @ 10:16:
Bij sommige pillen is het toch zo dat je hem een maand moet slikken voordat hij veilig is? Zeker als je later begint. Dat zij mijn huisarts altijd.
Ja de 3 fases pillen van vroeger wel, maar dan alleen als je begon in fase 2 met de 1e fase pilletjes.
Volgens mij schrijven ze die nu niet meer voor ivm gezondheids risico's.
Bij sommige pillen is het toch zo dat je hem een maand moet slikken voordat hij veilig is? Zeker als je later begint. Dat zij mijn huisarts altijd.
Ja de 3 fases pillen van vroeger wel, maar dan alleen als je begon in fase 2 met de 1e fase pilletjes.
Volgens mij schrijven ze die nu niet meer voor ivm gezondheids risico's.
zondag 10 november 2013 om 11:04
Je lichaam moet wennen aan de pil, dat is vrij normaal
Het is alleen niet slim om na een week al onveilige seks te hebben, het verschilt geloof ik per pil, maar elke pil heeft één maand nodig om volledig tegen zwangerschap te kunnen beschermen, bij mijn pil was het 3 maanden toendertijd..
Het is alleen niet slim om na een week al onveilige seks te hebben, het verschilt geloof ik per pil, maar elke pil heeft één maand nodig om volledig tegen zwangerschap te kunnen beschermen, bij mijn pil was het 3 maanden toendertijd..
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet

zondag 10 november 2013 om 11:31