Plotselinge pijn in rechterarm- en schouder
maandag 10 september 2012 om 23:03
Hallo allemaal,
ik zit met een probleem en heb even advies/tips nodig. Ik heb sinds een paar uur flinke pijn en stijfheid in mijn hele rechterarm, van mijn schouderblad straalt het uit tot in mijn elleboog, mijn onderarm draaien is ook pijnlijk. Ik kan wel alles bewegen, maar liggen is niet te doen
. Heb vandaag ook niet gesport of zwaar getild.
Weet iemand wat dit kan zijn en wat ik eraan kan doen?
ik zit met een probleem en heb even advies/tips nodig. Ik heb sinds een paar uur flinke pijn en stijfheid in mijn hele rechterarm, van mijn schouderblad straalt het uit tot in mijn elleboog, mijn onderarm draaien is ook pijnlijk. Ik kan wel alles bewegen, maar liggen is niet te doen
Weet iemand wat dit kan zijn en wat ik eraan kan doen?
maandag 10 september 2012 om 23:18
Ik heb vandaag nauwelijks achter de laptop gezeten, dus dat lijkt me sterk dat het daarvan komt...Heb wel rechts een paar jaar geleden mijn sleutelbeen gebroken en sindsdien zitten mijn spieren daar sowieso sneller vast, na een nacht slecht slapen bijv. Heb 2 Aleves gepakt maar dat helpt (nog) niet
.
maandag 10 september 2012 om 23:51
Heb je, behalve de pijn in de arm, andere klachten?
Zo niet: hartstikke vervelend, (proberen te) slapen en kijken hoe het morgen is. (Disclaimer: tenzij je arm eraf valt, natuurlijk, dan toch ff bellen met de HAP)
Iris, alcohol en pijnstillers is niet het allerbeste idee ooit.
Of het 'niet het beste idee is' of een 'bijzonder slecht idee' is afhankelijk van het type pijnstiller en de hoeveelheid alcohol.
Zo niet: hartstikke vervelend, (proberen te) slapen en kijken hoe het morgen is. (Disclaimer: tenzij je arm eraf valt, natuurlijk, dan toch ff bellen met de HAP)
Iris, alcohol en pijnstillers is niet het allerbeste idee ooit.
Of het 'niet het beste idee is' of een 'bijzonder slecht idee' is afhankelijk van het type pijnstiller en de hoeveelheid alcohol.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
dinsdag 11 september 2012 om 01:17
dinsdag 11 september 2012 om 06:50
Tja,of te lang achter je pc gezeten.
Of gewoon een slijmbeurs ontsteking.
Of een gescheurde biceps spier,dat kan ook nog(heb ik nl ooit gehad)
Tja,en verder?
Gewoon Spierpijn,kan dat ook niet,dat je van het weekend bijv in de tuin gewerkt hebt of iets anders wat ongewoon voor je is.
Bij mij komt spierpijn altijd pas 24 uur later ofzo opzetten..
Of gewoon een slijmbeurs ontsteking.
Of een gescheurde biceps spier,dat kan ook nog(heb ik nl ooit gehad)
Tja,en verder?
Gewoon Spierpijn,kan dat ook niet,dat je van het weekend bijv in de tuin gewerkt hebt of iets anders wat ongewoon voor je is.
Bij mij komt spierpijn altijd pas 24 uur later ofzo opzetten..
dinsdag 11 september 2012 om 09:47
Alleen last van je arm dus, dan zou ik het gewoon ff aanzien allemaal. Als het dusdanig pijn gaat doen dat je je arm niet meer kan bewegen zonder in tranen uit te barsten moet je natuurlijk wel even met je huisarts bellen. Zolang dat niet gebeurt zou ik het gewoon een paar dagen aanzien, dan zijn dat soort dingen meestal wel over.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
dinsdag 11 september 2012 om 10:07
quote:gizz schreef op 11 september 2012 @ 07:05:
Serieus? voor pijn in een arm zonder andere klachten naar de HAP?
Inderdaad zeg..
Hier moet je je van te voren telefonisch melden en ik weet haast zeker dat ze dan gaan zeggen dat het iets is waar je gewoon mee kan wachten tot het spreekuur van de huisarts de volgende ochtend. Hoe vervelend de pijn voor jou ook is.
Serieus? voor pijn in een arm zonder andere klachten naar de HAP?
Inderdaad zeg..
Hier moet je je van te voren telefonisch melden en ik weet haast zeker dat ze dan gaan zeggen dat het iets is waar je gewoon mee kan wachten tot het spreekuur van de huisarts de volgende ochtend. Hoe vervelend de pijn voor jou ook is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje