Gezondheid alle pijlers

Polsslag

30-03-2013 10:58 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen :-)

Even een vraagje.

Ben inmiddels 33 weken zwanger.

En heb zelf een bloeddrukmeter.

Nu viel mij op dat me polsslag zo hoog is

Paar weken geleden was hij nog netjes 88

Maar nu is hij 109 en soms uitschieters naar 115

Weet iemand of dit normaal is ???

Bloeddruk is gewoon 80/66
@Dahlia74 Ja doe het meestal ook twee keer soms denk je wel eens klopt het nou of niet

@Supersas09 Je hebt inderdaad gelijk ik heb ook ijzer te kort dit is pas gecontroleerd

Die was net met de hakken op de sloot 5.0 en gebruik nu ook van die floradix en soms neem ik van die bruis tabletten en probeer te letten op wat ik eet

moet volgende week weer laten controleren
quote:Supersas09 schreef op 30 maart 2013 @ 14:24:

Een hoge hartslag kan ook een teken zijn van een laag Hb.Ligt ook aan de symptomen die ze heeft, maar het kan zoveel dingen betekenen of helemaal niets.
quote:Supersas09 schreef op 30 maart 2013 @ 14:24:

Een hoge hartslag kan ook een teken zijn van een laag Hb.Ligt ook aan de symptomen die ze heeft, maar het kan zoveel dingen betekenen of helemaal niets.
Google?

Hartkloppingen en kortademigheid

Je hart moet gedurende de zwangerschap extra bloed rondpompen. De hartslag wordt hoger en het hart is iets vergroot. Sommige vrouwen klagen over een snelle hartslag die ze soms letterlijk in de keel voelen. Dit is normaal. Aan het eind van de zwangerschap is kortademigheid een veelvoorkomend verschijnsel. Dit wordt veroorzaakt door je ademcentrum dat gevoeliger is geworden voor CO2. Je bent dus niet werkelijk kortademig, maar je lichaam geeft eerder een prikkel af dat je zuurstof nodig hebt.

http://www.verloskundigen ... er/zwangerschapsklachten/
thanx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven