Gezondheid alle pijlers

poriodieke onthouding anticonceptie

02-07-2008 21:47 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat viden jullie van de periodieke onthouding?Wie heeft negetieve ervaring?

Als je het lang gebruikt,heeft dat slechte effect voor je vruchtbaarheid?
Hebben jullie dat nou ook zo vaak ladies? een droge baarmoeder? Misschien kan Fleur het f aan dr beeb- in -wording vragen? (oh nee want Fleurtjes baarmoeder heeft natuurlijk minder dan 9 maanden geleden nog zaad gezien! )

oh en een tikkeltje mosterd maar misschien bedoeld to wel héééél iets anders... (hint zie titel)
Ja, als zij daadwerkelijk poriodieke onthouding bedoelt, dan weet ik het ook niet hoor. Dat ken ik nie.
Mmm, je doet je nickname niet echt eer aan met deze vraag...

Diana wordt gezien als de Romeinse godin van de jacht en is als zodanig het evenbeeld van de Griekse godin Artemis en de Etruskische godin Artemis. Zij is de dochter van Zeus en Leto (een titaan), zus van Athena en tweelingzus van Apollo. Ze is de jongste van alle Olympische goden. Haar favoriete wapens zijn pijl en boog. Ook wordt ze vaak afgebeeld met een hert, een dier dat haar zeer dierbaar is. Een belangrijke eigenschap van de godin is dat ze altijd maagd wil blijven, ze was de beschermster der kuisheid. Ze is de maagdelijke heerseres over de wouden en wilde dieren.
Hahahahahahaha........:)

Ik had vandaag echt een baaldag: last van een writers-block, moe en nergens zin in, maar na het lezen van de posts op dit topic ben ik weer een en al vrolijkheid!!!! (iemand zou me moeten zien, ben alleen thuis en heb de slappe lach...tsss)!
OMG een droge baarmoeder is dat net zoiets als een naar binnenspuitende penis?

Best bijzonder als je last hebt van 1 van de 2.

Zouden er echt meisjes zijn die in dit excuus trappen van mannen die zonder condoom willen sexen?
quote:Soppie300 schreef op 03 juli 2008 @ 13:50:

[...]

dat kan ik je zo vertellen: de kans is groot dat je zo nog een keer zwanger word. Ik snap niet dat er anno 2008 nog mensen zijn die dit zo willen!! Hoe groot is de moeite om een condoom te gebruiken? Als ik dit lees hebben alle "veilig vrijen tegen zwangerschap"-commercials helemaal geen zin gehad!

Rustig aan Soppie. We doen ook heus wel eens met een condoom. En wie zegt dat ik per se niet meer zwanger wil worden? Heb je mij niet zien schrijven. Mocht er eentje tussendoor piepen is dat kind reuze welkom.... IK ben dus geen dombo die niet weet wat de risico's zijn!

Wat ik niet snap is dat er anno 2008 mensen de humor niet inzien van een stukje tekst en ongevraagd tot conclusies "jumpen".

Hoe ik het verder doe en wil met mijn Lief is mijn zaak.
Als je een kind wel prima vindt is periodieke onthouding prima te doen hoor. Ik ben het afgelopen half jaar in ieder geval niet zwanger geworden. Of het aan de periodieke onthouding lag, daar komen we binnenkort wel achter.
Ik zou als ik Dianaa was toch maar voor de Dianaa35 gaan

Onderzon, hoop dat het dus heel effectief onthouden was.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Brandnetel schijnt ook een wondermiddel te zijn, dus een nachtje slapen met een een brandnetelstengel in je baarmoedermond wil ook nog weleens wonderen doen.
Brandnetel in 's mans penis schijnt ook een hele probate manier van anticonceptie te zijn .

Inad: terug! En
anoniem_648d867ac9e9b wijzigde dit bericht op 03-07-2008 21:47
Reden: add.
% gewijzigd
weet je wat ook wel wil helpen? Een euro tussen je bovenbenen klemmen en dan goed vasthouden de hele nacht. Een soort spaarstand zeg maar.
Ik zet altijd een muizenval in de schede, werkt perfect
quote:dianaa schreef op 03 juli 2008 @ 14:01:

ik heb gehoord dat als je lang het met een man doet en geen sperm in de baarmoeder gaat dan word de baarmoeder droog.

Is dat waar?Klopt, ik ben al heel lang met een man en weiger sinds een jaar of 15 elke vorm van sperm in mijn baarmoeder(mond) sindsdien is het een verschrompelde pruim met een gaatje erin (baarmoedermond). Goed hydrateren met nivea!
TO wil apothekersassistente worden. Mèn, dat worden me daar een goeie adviezen aan de balie

- Zeker, u kunt deze zetpillen ook in de neus gebruiken

- U weet het he, niet altijd condooms gebruiken want anders wordt de baarmoeder droog

- Ja, u kunt ook talkpoeder opsnuiven om een loopneus te stoppen hoor.
Wat betekent TO???????????????????????????????????????
Topic opener, jij dus.
quote:Quinty schreef op 03 juli 2008 @ 17:14:

Mmm, je doet je nickname niet echt eer aan met deze vraag...

Een belangrijke eigenschap van de godin is dat ze altijd maagd wil blijven, ze was de beschermster der kuisheid. Ze is de maagdelijke heerseres over de wouden en wilde dieren.Misschien vergist ze zich en bedoelt ze algehele onthouding...
Niet doen aan perodieke onthouding.

Ikzelf wil geen kinderen en ik gebruik pil EN condoom, om er zeker van te zijn dat ik niet zwanger word, een abortus zou ik nooit willen, maar kinderen ook niet, dus maak je keuzes goed en bewust, wil je geen kinderen... zorg dan voor waterdichte anticonceptie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven