Pukkel op schaamlip
dinsdag 8 november 2016 om 18:50
Hoii,
Ik heb sinds vanmorgen een soort van pukkel op mijn schaamlip. Vanmorgen niet veel tijd en aandacht aan besteed maar het schuurde wel vervelend. Net tijdens het douchen kwam er veel pus en etter uit. Meer als bij een gewone puist en het is ook veel groter. En het voelt ook soort van hard. Wat kan ik doen om dat geschuur te voorkomen en hoe gaat ie wat sneller weg?
Ik heb sinds vanmorgen een soort van pukkel op mijn schaamlip. Vanmorgen niet veel tijd en aandacht aan besteed maar het schuurde wel vervelend. Net tijdens het douchen kwam er veel pus en etter uit. Meer als bij een gewone puist en het is ook veel groter. En het voelt ook soort van hard. Wat kan ik doen om dat geschuur te voorkomen en hoe gaat ie wat sneller weg?
dinsdag 8 november 2016 om 19:35
quote:Livva99 schreef op 08 november 2016 @ 19:26:
Soaauaaaa
Oh, misschien weet je het niet, maar je moet voor het forum boven de 16 zijn.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zo'n kinderachtige reactie geplaatst wordt door een volwassen vrouw.
TO, misschien inderdaad een puist, of een ingegroeid haartje.
Beide pijnlijk maar als hij open is dan is het meestal met een dag of 2 wel weg
Soaauaaaa
Oh, misschien weet je het niet, maar je moet voor het forum boven de 16 zijn.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zo'n kinderachtige reactie geplaatst wordt door een volwassen vrouw.
TO, misschien inderdaad een puist, of een ingegroeid haartje.
Beide pijnlijk maar als hij open is dan is het meestal met een dag of 2 wel weg
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 8 november 2016 om 20:25
Goed uitspoelen met de douchekop, wijde onderbroek en joggingbroek aan. Dit soort ontstekingen zijn pijnlijk, maar het is al open en dan heelt het heel snel. Morgen zal je al een stuk minder last hebben.
Liever niets erop smeren, het versnelt de genezing echt niet en geeft ook meer risico op ontsteking
Liever niets erop smeren, het versnelt de genezing echt niet en geeft ook meer risico op ontsteking