pukkels op billen
zaterdag 22 februari 2014 om 11:35
Ik heb het inmiddels al wel een paar jaar en ik vind het ook best gênant om het te vertellen, maar ik heb een soort "uitslag" op m'n billen. Nu heb ik niet bepaald maatje 36... Maar volgens mij komt het omdat ik best grote billen heb, waardoor het broeit en ik uitslag krijg.
Is er iemand die dit herkent? En wat kan ik er aan doen? Het is nl. niet mooi en in mijn bikini voel ik mij dan ook wel eens best onzeker.
Is er iemand die dit herkent? En wat kan ik er aan doen? Het is nl. niet mooi en in mijn bikini voel ik mij dan ook wel eens best onzeker.

zaterdag 22 februari 2014 om 12:20
Ik had dat ook wel regelmatig, maar bij bij lijkt het eerder samen te hangen met de kleding die ik draag dan met m'n gewicht.
Wat helpt zijn grote katoenen onderbroeken, geen spijkerbroeken en zeker geen kunststof of tweed.
Het zou kunnen dat bij jou je gewicht wel meespeelt, maar evenzogoed kan de kleding die je draagt wel invloed hebben, pobeer eens een tijdje niet schurende en/of broeiende kleding, misschien helpt dat.
Wat helpt zijn grote katoenen onderbroeken, geen spijkerbroeken en zeker geen kunststof of tweed.
Het zou kunnen dat bij jou je gewicht wel meespeelt, maar evenzogoed kan de kleding die je draagt wel invloed hebben, pobeer eens een tijdje niet schurende en/of broeiende kleding, misschien helpt dat.

zaterdag 22 februari 2014 om 12:29