Gezondheid alle pijlers

Rare voeten

19-02-2011 20:29 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vreemd onderwerp misschien maar ik vraag me af of meer mensen hier last van hebben. Ik kan alleen slapen als mijn voeten ijskoud zijn, zo gauw ze warm worden jeukt het overal. Doe in de zomer zelfs wel eens washandjes met ijklontjes er over heen

Heb geen idee waar het van komt, misschien jullie een idee ?
Ik heb het niet zo erg, maar wel vaak jeukende voeten ja. Geen idee waardoor het komt.
Ik bedoel natuurlijk ijsklontjes
Ruilen? Ik kan alleen slapen met warme voeten. En om warme voeten te krijgen moet ik wel eens hard mijn best doen....

Heb je ze voor dat ze warm zijn, erg koud gehad? In de zin van wintertenen? Alleen kan ik het in de zomer niet verklaren.
Ik loop zelfs met -10 met blote voeten. Ze kijken zelfs blauw van de kou, ik slaap altijd met mijn voeten buiten het bed. Raam open verwarming uit. Blijft een raar verhaal In de zomer is het net zo erg.
Wat maf Heb je die jeuk bij warmte alleen op je voeten of ook op andere plekken op je lijf?
nee alleen mijn voeten, ze maken me gek

En is inderdaad maf, je kan maar ergens last van hebben
Ik zou er eens mee naar de huisarts gaan. Het is namelijk niet normaal en er kunnen verschillende medische oorzaken aan ten grondslag liggen.
O ik reageerde trouwens vooral op z8jes, ik dacht dat zij dezelfde was als TO
Heb het wel eens zijdelings genoemd maar geen alarmbellen bij de dokter ik ben ook de TO
Ik ken dat niet. Heb weleens jeukende voeten als ik veel heb gesport (hardlopen). Misschien eens langs de dokter...
OOO, pff, ik ben moe.

Google maar eens.
quote:z8jes schreef op 19 februari 2011 @ 21:31:

Heb het wel eens zijdelings genoemd maar geen alarmbellen bij de dokter ik ben ook de TOTja second opinion? Misschien heb je er nu geen last van, maar wordt het op latere leeftijd problematisch... misschien ook niet hoor. Maar normaal klinkt het mij niet in de oren...
Ik heb het al minstens een jaar of 10 je went er wel aan
Ja maar ik meende het wel echt, dat er medische oorzaken voor kunnen zijn. En als je het al 10 jaar hebt, had je het niet altijd toch? Zou je dan niet willen weten waardoor het gekomen is? Ik zou dat wel willen weten als ik jou was.
Ok ik dacht eigenlijk dat het gewoon een rare tic van mijn lichaam was. En dan vooral iets dat lastig is, niet bedreigend voor gezondheid of zo. Maar realiseer me nu dat er toch maar even naar gekeken moet worden. Thnx voor reacties!
je mag wel ruilen met mijn voeten, die van mij zijn altijd ijs en ijskoud, zelfs met sokken aan onder de dekens warmen ze niet op.

als ik sochtends mn tenen masseer of ga staan tintelt en prikt het wel heel erg diep in mn vlees dus dat moet je er dan maar bij nemen..oh en ik heb maat 37
Dan moet je wel op grote voet gaan leven ik heb maat 40
dat van die jeuk herken ik wel ! vooral als mijn voeten opwarmen, dus heel erg in de zomer. krab ze dan zelfs helemaal open. heb flinke littekens ervan overgehouden. huisarts weet niet wat het is en denkt iets onschuldigs, pedicure weet het ook niet. ga die ijsklontjes trouwens eens proberen ! goeie tip

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven