Rauw gevoel in keel
donderdag 7 oktober 2010 om 07:17
Wie kent dat? En wat kan je ertegen doen?
Ik heb het sinds 2 dagen en ik word er gek van. Het is zo'n kutgevoel.
Ik blijf kuchen, niet dat het daarmee weggaat. Blijf slikken. En bij het liggen krijg ik zelfs een stikgevoel.
Wie heeft de oplossing hiervoor?
Ik heb Strepsils mee, maar dat helpt (nog) niet.
Ik heb het sinds 2 dagen en ik word er gek van. Het is zo'n kutgevoel.
Ik blijf kuchen, niet dat het daarmee weggaat. Blijf slikken. En bij het liggen krijg ik zelfs een stikgevoel.
Wie heeft de oplossing hiervoor?
Ik heb Strepsils mee, maar dat helpt (nog) niet.

donderdag 7 oktober 2010 om 08:16
Ik heb het ook,wat mijn goed helpt is veel thee met honing,en trachitol keelpastilles,die vind ik veel fijner als strepsils..
Maar is inderdaad een rotgevoel,begin er ook nog snipverkouden bij te worden...
Voordeel daarvan is dat als je niet snuit maar inhaalt zeg maar,het meteen je keel verzacht......
Ik leg als ik verkouden ben altijd 2 kussens onder mijn matras,dan ligt je wat meer rechtop,en heb je minder last van slijm/stik gevoel..
Maar is inderdaad een rotgevoel,begin er ook nog snipverkouden bij te worden...
Voordeel daarvan is dat als je niet snuit maar inhaalt zeg maar,het meteen je keel verzacht......
Ik leg als ik verkouden ben altijd 2 kussens onder mijn matras,dan ligt je wat meer rechtop,en heb je minder last van slijm/stik gevoel..
donderdag 7 oktober 2010 om 09:53
quote:Hummeltje_ schreef op 07 oktober 2010 @ 08:30:
Maja bedoel je misschien: Daro thijmsiroop? Die ga ik ook nog kopen vanmiddag. Kan ik dat eindelijk weer eens legaal drinken.
Geen idee. Kwam van 'Erica' in Zutphen.
@ stukje_cake: daar ga ik eens naar kijken. Bij mij helpt ook niet van strepsils of wat dan ook.
Maja bedoel je misschien: Daro thijmsiroop? Die ga ik ook nog kopen vanmiddag. Kan ik dat eindelijk weer eens legaal drinken.
Geen idee. Kwam van 'Erica' in Zutphen.
@ stukje_cake: daar ga ik eens naar kijken. Bij mij helpt ook niet van strepsils of wat dan ook.
donderdag 7 oktober 2010 om 09:54
donderdag 7 oktober 2010 om 10:15