Recht vooruit!
zaterdag 14 januari 2012 om 12:40
Dat is de enige kant die ik op kan kijken.
Toen ik vanmorgen rechtop ging zitten in bed, schoot er een misselijkmakende kramp in m'n nek en nu zit alles compleet vast.
Als ik mijn hoofd beweeg doet het echt ontzettend pijn!
Heb al heel lang onder hele warme douche gestaan, ibuprofen ingenomen, sjaal om, maar het lijkt allemaal niets uit te maken.
Vriend is er niet dit weekend en ik moet nog boodschappen doen, dat wordt nog lachen.
Iemand een tip misschien? Iets wat ik nog kan proberen..?!
Tijgerbalsem heb ik laatst nog gebruikt, maar daar zat ik vervolgens van onder de vlekken, dus geen optie...
Toen ik vanmorgen rechtop ging zitten in bed, schoot er een misselijkmakende kramp in m'n nek en nu zit alles compleet vast.
Als ik mijn hoofd beweeg doet het echt ontzettend pijn!
Heb al heel lang onder hele warme douche gestaan, ibuprofen ingenomen, sjaal om, maar het lijkt allemaal niets uit te maken.
Vriend is er niet dit weekend en ik moet nog boodschappen doen, dat wordt nog lachen.
Iemand een tip misschien? Iets wat ik nog kan proberen..?!
Tijgerbalsem heb ik laatst nog gebruikt, maar daar zat ik vervolgens van onder de vlekken, dus geen optie...
zaterdag 14 januari 2012 om 13:43
quote:Deva schreef op 14 januari 2012 @ 12:59:
warme kruik in je nek leggen misschien?
sterkte!
Jaa, dat deed ik ook, vastbinden met een ceintuur (stof), zo heet mogelijk de kruik, en blijven bewegen. Arme jij.
Ik weet hoe het voelt
warme kruik in je nek leggen misschien?
sterkte!
Jaa, dat deed ik ook, vastbinden met een ceintuur (stof), zo heet mogelijk de kruik, en blijven bewegen. Arme jij.
Ik weet hoe het voelt
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 14 januari 2012 om 14:03
Ha fijn, jullie reacties, thanks!
Zojuist op speurtocht in huis geweest naar kruik en heb 'm gelukkig gevonden!
Nu eerst maar die boodschappen, dan hoef ik daarna niet meer de deur uit in ieder geval.
Straks gooi ik er nog maar een extra ibuprofen in, kruik erbij en dan hoop ik dat het ergste er snel van af gaat.
Durf het echt niet bewegen, want dat doet echt heel erg zeer (en ik ben echt geen pieperd). Misschien dat het straks beter gaat.
Zojuist op speurtocht in huis geweest naar kruik en heb 'm gelukkig gevonden!
Nu eerst maar die boodschappen, dan hoef ik daarna niet meer de deur uit in ieder geval.
Straks gooi ik er nog maar een extra ibuprofen in, kruik erbij en dan hoop ik dat het ergste er snel van af gaat.
Durf het echt niet bewegen, want dat doet echt heel erg zeer (en ik ben echt geen pieperd). Misschien dat het straks beter gaat.
zondag 15 januari 2012 om 00:36
Same here! Al 2e keer in 3 weken.... En t doet pijn!!!
De huisarts gaf me t advies 3x daags 1 ibuprofen met 2 paracetamols te nemen.
Verder hoofd veel rusten, niet proberen hoever ie al weer kan draaien, warm houden (sjaal/kruik etc) en Tijgerbalsem of midalgan (laatste helpt bij mij beter) oid smeren.
Rustig aan doen dus, maar wel blijven bewegen zoveel je kan!
Sterkte
De huisarts gaf me t advies 3x daags 1 ibuprofen met 2 paracetamols te nemen.
Verder hoofd veel rusten, niet proberen hoever ie al weer kan draaien, warm houden (sjaal/kruik etc) en Tijgerbalsem of midalgan (laatste helpt bij mij beter) oid smeren.
Rustig aan doen dus, maar wel blijven bewegen zoveel je kan!
Sterkte
zondag 15 januari 2012 om 10:54
Lijkt iets beter te gaan inmiddels, in de zin van dat het iets minder pijn doet.
Veel beweging zit er alleen nog niet in, haha.
Ga zo maar eens op zoek naar die pleisters waar Yvonne het over had (dank voor de tip), want die lijken me ideaal tijdens het slapen vanavond.
Morgen ga ik vriend eens vragen met z'n helende handen in m'n nek te prakken (en daar is 'ie zo dol op, arme hij ).
Veel beweging zit er alleen nog niet in, haha.
Ga zo maar eens op zoek naar die pleisters waar Yvonne het over had (dank voor de tip), want die lijken me ideaal tijdens het slapen vanavond.
Morgen ga ik vriend eens vragen met z'n helende handen in m'n nek te prakken (en daar is 'ie zo dol op, arme hij ).