Gezondheid alle pijlers

Recht vooruit!

14-01-2012 12:40 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat is de enige kant die ik op kan kijken.

Toen ik vanmorgen rechtop ging zitten in bed, schoot er een misselijkmakende kramp in m'n nek en nu zit alles compleet vast.

Als ik mijn hoofd beweeg doet het echt ontzettend pijn!

Heb al heel lang onder hele warme douche gestaan, ibuprofen ingenomen, sjaal om, maar het lijkt allemaal niets uit te maken.

Vriend is er niet dit weekend en ik moet nog boodschappen doen, dat wordt nog lachen.

Iemand een tip misschien? Iets wat ik nog kan proberen..?!

Tijgerbalsem heb ik laatst nog gebruikt, maar daar zat ik vervolgens van onder de vlekken, dus geen optie...
klinkt als een verrekte spier. Moet vanzelf overgaan,r warm houden (sjaal om) verlicht wel wat.

Erg rottig, ik heb het ook eens gehad, pas na drie dagen kon ik weer mijn hoofd draaien.
Ach, wat rot!

De enige tip die ik je kan geven, is toch blijven bewegen. Hoeveel zeer dat ook doet! Het klinkt idd als een spier (alhoewel ik geen arts ben!) en die gaat minder zeer doen als hij weer wat soepeler wordt.
warme kruik in je nek leggen misschien?

sterkte!
Heel herkenbaar (helaas). Ik leg altijd een hittepit in mijn nek. Helpt een klein beetje. Sterkte!
Misschien zoeken of je bij een fysiotherapeut terecht kan?

(bij onze sportschool zit een praktijk, die is ook op zaterdag open).
Ik heb zo'n opwarmbare zak gel. Tien minuten in warm water leggen, en dan op de huid. Misschien je nek wat soepel masseren, of is dat te pijnlijk?
Bij mij helpt het altijd als ik een warmtepleister plak. Word wel heel erg warm, maar na een paar uur is het dan echt over. Beterschap
Hete kruik in je nek werkt echt!

Of iets anders warms
Internagelaktisch
quote:Deva schreef op 14 januari 2012 @ 12:59:

warme kruik in je nek leggen misschien?

sterkte!

Jaa, dat deed ik ook, vastbinden met een ceintuur (stof), zo heet mogelijk de kruik, en blijven bewegen. Arme jij.

Ik weet hoe het voelt
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
En wat pijnstillers innemen! Anders loop je kans dat je nek nog vaster gaat zitten.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ha fijn, jullie reacties, thanks!

Zojuist op speurtocht in huis geweest naar kruik en heb 'm gelukkig gevonden!

Nu eerst maar die boodschappen, dan hoef ik daarna niet meer de deur uit in ieder geval.

Straks gooi ik er nog maar een extra ibuprofen in, kruik erbij en dan hoop ik dat het ergste er snel van af gaat.

Durf het echt niet bewegen, want dat doet echt heel erg zeer (en ik ben echt geen pieperd). Misschien dat het straks beter gaat.
quote:Eindeloos schreef op 14 januari 2012 @ 13:43:

[...]

Jaa, dat deed ik ook, vastbinden met een ceintuur (stof), zo heet mogelijk de kruik, en blijven bewegen.En dan belt er een collectant aan de deur...

Dit is dus echt zo'n beetje hoe ik er bij zit momenteel.

Mocht er iemand aanbellen, ik doe NIET open!
O dat doet pijn! Ik hoop dat de kruik goed werkt. Verder moet je de pijn maar uitzitten, een wondermiddel is het niet. Sterkte!
Gaat het al beter BrightEyes?
Vervelend zeg

Hopelijk gaat al beter

Of iemand ff laten masseren ;)
Same here! Al 2e keer in 3 weken.... En t doet pijn!!!

De huisarts gaf me t advies 3x daags 1 ibuprofen met 2 paracetamols te nemen.

Verder hoofd veel rusten, niet proberen hoever ie al weer kan draaien, warm houden (sjaal/kruik etc) en Tijgerbalsem of midalgan (laatste helpt bij mij beter) oid smeren.

Rustig aan doen dus, maar wel blijven bewegen zoveel je kan!

Sterkte
Hoe gaat t ondertussen?
Internagelaktisch
Lijkt iets beter te gaan inmiddels, in de zin van dat het iets minder pijn doet.

Veel beweging zit er alleen nog niet in, haha.

Ga zo maar eens op zoek naar die pleisters waar Yvonne het over had (dank voor de tip), want die lijken me ideaal tijdens het slapen vanavond.

Morgen ga ik vriend eens vragen met z'n helende handen in m'n nek te prakken (en daar is 'ie zo dol op, arme hij ).
En jij ook beterschap, Chicky!
..
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven