Rechteroog wordt slechter
vrijdag 17 september 2010 om 16:29
Ja, probleem is dat ik voorlopig me nergens opnieuw kan laten testen (wonend in buitenland waar het niet mogelijk is). Maar wellicht een idee dit als eerste te gaan doen zodra ik weer voet op Europese bodem zet.
Vandaag gaat het ook niet goed; ik heb erge hoofdpijn en ik denk dat het verergert door het achter de computer werken.
Vandaag gaat het ook niet goed; ik heb erge hoofdpijn en ik denk dat het verergert door het achter de computer werken.

vrijdag 17 september 2010 om 16:52
Klinkt allemaal vervelend Kym. Ik heb hier helemaal geen verstand van en weet ook niet of het helpt, maar ik doe regelmatig oogoefeningen (eye yoga) van yoga2hear. Beetje googlen dan vind je het wel. Je kan het van hun site downloaden.
De mevrouw heeft wel een beetje zijige stem vind ik, maar de oefeningen helpen wel.
Bij mij helpt het tegen spanning rond ogen/in gezicht die ik krijg door veel lezen/computeren, en het helpt mij vaak om hoofdpijn die anders doorzet af te wenden. Maar zoals gezegd weet ik niets van de aandoening die je beschrijft. Misschien kunnen de oefeningen helpen om secundaire stress/spanning te verminderen?
De mevrouw heeft wel een beetje zijige stem vind ik, maar de oefeningen helpen wel.
Bij mij helpt het tegen spanning rond ogen/in gezicht die ik krijg door veel lezen/computeren, en het helpt mij vaak om hoofdpijn die anders doorzet af te wenden. Maar zoals gezegd weet ik niets van de aandoening die je beschrijft. Misschien kunnen de oefeningen helpen om secundaire stress/spanning te verminderen?