Gezondheid alle pijlers

Rotte vis lucht vagina...

06-08-2007 00:13 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rotte vis lucht vagina...of te wel bacteriele vaginose. :(

De laatste paar maanden gebruik ik een 'zeep' zonder zeep, bijvoorbeeld van Lactacyd om me van onderen te wassen.Niet elke dag gebruik ik Lactacyd, meesttijds gewoon water. Laatst voor het vrijen had ik me even lekker 'opgefrist' maar niet heus, het rook vreselijk en de zin om te vrijen was meteen weg! Je vaginale flora schijnt dan niet in orde te zijn, door b.v. het gebruik van een antibiotika kuurtje. Nou heb ik een paar weken geleden inderdaad een kuurtje gehad tegen blaasontsteking, maar heb al es eerder zo'n vieze lucht bij me gehad en  had toen geen kuurtje gebruikt en  het grappige van de zaak was dat ik m'n vriend  zei dat hij niet zo fris rook, maar het dus zelf was! :?  Toen heb ik me alleen maar gewssen met alleen water en na verloop van tijd was het weg gelukkig! Maar ondertussen stink je nog steeds! Misschien heeft iemand hier een goede tip?! Zou het graag lezen!!
die lactacyd niet meer gebruiken i.i.g. Het kan te maken hebben met een schimmel, dus even langs de dokter voor een diagnose en evt. kuurtje
een typische vislucht komt vaak voor bij een infectie met Gardnerella-bacterie. Ga ermee naar je huisarts, want het is goed te behandelen met wat antibiotica (nu alleen uitkijken voor schimmelinfecties :D)
Je kan er beter  mee naar de huisarts gaan. Het kan ook trichomonas zijn. Dan heb je ook last van zo'n vislucht.
Zeker even langs de huisarts.

Ik heb ook nog wel eens ergens gelezen dat het dragen van katoenen ondergoed ook een stuk helpt. En idd niet meer wassen met lactasyd, maar gewoon met water. Je lichaam houdt zelf haar zuurgraad op peil, daar heb je geen externe middelen voor nodig.
Raar toch eigenlijk dat huisartsen helemaal niet op een lijn zitten met het gebruik van die Lactacyd. Mijn huisarts heeft mij bijna bevolen om met Lactacyd te gaan wassen. Waarop ik zei, dat ik toch juist superslecht??:?

En hij: Welnee, is heel juist heel goed voor je vagina....

Werkelijk...

Maar afijn, on topic...

Ik zou ook even langs de huisarts gaan met deze klachten!!
hallo TO

ik had het ook en heb medicijnen gekregen....had dus trichomonas .....tenminste daar was het medicijn tegen...heb geen rotte vis lucht meer en de sex is ook gelukkig weer super.
Bedankt voor de reacties. Ik heb de huisarts gebeld en hij zei dat ik me het beste met Lactacyd kon wassen. vertelde hem dat ik dat deed en dat wanneer ik me gewassen had nog veel erger ging ruiken. Dan maar helemaal stoppen met zeep zei hij, dat heb ik een paar dagen gedaan en nu is het gelukkig weg!
M'n vriendin had ook last van bacteriele vaginose en vooral tijdens de sex last van een rotte visgeur.

Meerdere ab kuren geprobeerd maar het kwam steeds terug.

Omdat de bacterien niet tegen een zuur milieu kunnen. Was mijn idee om eens met een mengsel van water en citroensap te spoelen. dat een aantal keer gedaan en het was weg.

4 citroenen op een liter water. ( Koop biologische citroenen)

Doe maar eens een weekje
yochurt is ook goed voor je zuurgraad, dus dat er in... ja hoe? weet ik veel, ik heb het ook maar gelezen.

Ik heb nog geen stinkdoos gehad, maar wel infecties door de kuur voor blaas ontsteking
Mensen, dit topic is 5 jaar oud!!!
ik hoop dat na 5 jaar die rotte vislucht wel weg is...
Ik kom niet meer bij hier! :D vriend kijkt verstoord op,hoe ga ik hem dit uitleggen?!
Ga in Volendam wonen.
quote:vamosalaplaya schreef op zaterdag 03 november 2012 16:22 Ga in Volendam wonen.whahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven