Rotte vis lucht vagina...
maandag 6 augustus 2007 om 00:13
Rotte vis lucht vagina...of te wel bacteriele vaginose. 
De laatste paar maanden gebruik ik een 'zeep' zonder zeep, bijvoorbeeld van Lactacyd om me van onderen te wassen.Niet elke dag gebruik ik Lactacyd, meesttijds gewoon water. Laatst voor het vrijen had ik me even lekker 'opgefrist' maar niet heus, het rook vreselijk en de zin om te vrijen was meteen weg! Je vaginale flora schijnt dan niet in orde te zijn, door b.v. het gebruik van een antibiotika kuurtje. Nou heb ik een paar weken geleden inderdaad een kuurtje gehad tegen blaasontsteking, maar heb al es eerder zo'n vieze lucht bij me gehad en had toen geen kuurtje gebruikt en het grappige van de zaak was dat ik m'n vriend zei dat hij niet zo fris rook, maar het dus zelf was! :? Toen heb ik me alleen maar gewssen met alleen water en na verloop van tijd was het weg gelukkig! Maar ondertussen stink je nog steeds! Misschien heeft iemand hier een goede tip?! Zou het graag lezen!!

De laatste paar maanden gebruik ik een 'zeep' zonder zeep, bijvoorbeeld van Lactacyd om me van onderen te wassen.Niet elke dag gebruik ik Lactacyd, meesttijds gewoon water. Laatst voor het vrijen had ik me even lekker 'opgefrist' maar niet heus, het rook vreselijk en de zin om te vrijen was meteen weg! Je vaginale flora schijnt dan niet in orde te zijn, door b.v. het gebruik van een antibiotika kuurtje. Nou heb ik een paar weken geleden inderdaad een kuurtje gehad tegen blaasontsteking, maar heb al es eerder zo'n vieze lucht bij me gehad en had toen geen kuurtje gebruikt en het grappige van de zaak was dat ik m'n vriend zei dat hij niet zo fris rook, maar het dus zelf was! :? Toen heb ik me alleen maar gewssen met alleen water en na verloop van tijd was het weg gelukkig! Maar ondertussen stink je nog steeds! Misschien heeft iemand hier een goede tip?! Zou het graag lezen!!
maandag 6 augustus 2007 om 12:49
maandag 6 augustus 2007 om 12:54
Raar toch eigenlijk dat huisartsen helemaal niet op een lijn zitten met het gebruik van die Lactacyd. Mijn huisarts heeft mij bijna bevolen om met Lactacyd te gaan wassen. Waarop ik zei, dat ik toch juist superslecht??:?
En hij: Welnee, is heel juist heel goed voor je vagina....
Werkelijk...
Maar afijn, on topic...
Ik zou ook even langs de huisarts gaan met deze klachten!!
En hij: Welnee, is heel juist heel goed voor je vagina....
Werkelijk...
Maar afijn, on topic...
Ik zou ook even langs de huisarts gaan met deze klachten!!
zaterdag 11 augustus 2007 om 17:19
Bedankt voor de reacties. Ik heb de huisarts gebeld en hij zei dat ik me het beste met Lactacyd kon wassen. vertelde hem dat ik dat deed en dat wanneer ik me gewassen had nog veel erger ging ruiken. Dan maar helemaal stoppen met zeep zei hij, dat heb ik een paar dagen gedaan en nu is het gelukkig weg!
vrijdag 2 november 2012 om 21:03
M'n vriendin had ook last van bacteriele vaginose en vooral tijdens de sex last van een rotte visgeur.
Meerdere ab kuren geprobeerd maar het kwam steeds terug.
Omdat de bacterien niet tegen een zuur milieu kunnen. Was mijn idee om eens met een mengsel van water en citroensap te spoelen. dat een aantal keer gedaan en het was weg.
4 citroenen op een liter water. ( Koop biologische citroenen)
Doe maar eens een weekje
Meerdere ab kuren geprobeerd maar het kwam steeds terug.
Omdat de bacterien niet tegen een zuur milieu kunnen. Was mijn idee om eens met een mengsel van water en citroensap te spoelen. dat een aantal keer gedaan en het was weg.
4 citroenen op een liter water. ( Koop biologische citroenen)
Doe maar eens een weekje