Gezondheid alle pijlers

Schadelijke effecten roken verminderen

16-04-2011 17:55 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil/kan niet stoppen met roken. Dat het schadelijk is weet ik. Zijn er (homeopathische) tabletten, manieren oid om de schadelijke effecten te verminderen?

Ik vind vooral die huidveroudering kaauutee. Welke vitamine kan ik xtra nemen? Sporten doe ik al. (nb weet dat ik moet stoppen enz. Veel pogingen gedaan en ben alleen maar meer gaan roken)
Wat Sd zegt; je moet er echt klaar mee zijn. Was ook mijn reden om te stoppen en zo heerlijk als je een roker voorbij ruikt komen wetend dat jij heerlijk fris ruikend voorbij komt voortaan
Het is ook leuker/gezonder voor je omgeving als je stopt
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:drfrank schreef op 16 april 2011 @ 19:34:

Dat is ongeveer wat een hypnotherapeut doet Summer. gefeliciteerd!

Oh echt?

Wow....heb ik mezelf dat geld ook weer uitgespaard
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:calvijn1 schreef op 16 april 2011 @ 20:41:

Het is ook leuker/gezonder voor je omgeving als je stoptDaar is een roker eigenlijk nooit zo mee bezig hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
stoppen met roken stelt niks voor
Nou Meds, dát wil ik nou ook weer niet zeggen....

Maar ik had er na 41 jaar roken gewoon ineens genoeg van. En ik rookte veel! Samen met de huisarts heb ik gekeken wat voor mij het beste zou werken: Champix. Sindsdien heb ik geen zin meer en mijn huid is er geweldig van opgeknapt (afgezien van meer lucht, en minder risico hoop ik op allerlei ziekten).

Zelfs op de sportschool viel het een andere mede-sporter op dat ik minder rimpels heb, frissere huid etc.
quote:Summerdance schreef op 16 april 2011 @ 21:03:

[...]

Daar is een roker eigenlijk nooit zo mee bezig hoor Nee klopt helaas, zijn op dat gebied de grootste egoïsten die er zijn
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven