scheurtje knieband
dinsdag 18 april 2017 om 17:55
Na een verkeerde draai te hebben gemaakt kreeg ik een behoorlijk pijnlijke knie. Loop nu bij de fysio en die gaat uit van een scheurtje in de knieband. Ik doe oefeningen voor het versterken van de bovenbeenspieren om zo de stabiliteit van de knie beter te krijgen. Graag zou ik ervaringen horen van mensen die dit ook hebben gehad: hoe lang heeft het herstel geduurd, zijn de klachten helemaal weg of toch nog wel beperkingen en kun je weer sporten? Ik weet dat het per persoon anders zal zijn maar lees vooral dat het een lange weg is en wil zo graag positieve verhalen horen..
dinsdag 18 april 2017 om 18:55
Ik heb 2x mn kniebanden flink verrekt met skien, is dat bijna het zelfde?
1e x duurde heel lang voordat ik eraf was, knie is altijd een beetje probleem knie gebleven.
2e x mn andere knie, ik weet niet meer precies hoelang, maar ik denk na een maand of 3 a 4 was ik er helemaal van af en nooit meer laat van gehad.
Beide keren ook fysio gehad en oefeningen gekregen.
1e x duurde heel lang voordat ik eraf was, knie is altijd een beetje probleem knie gebleven.
2e x mn andere knie, ik weet niet meer precies hoelang, maar ik denk na een maand of 3 a 4 was ik er helemaal van af en nooit meer laat van gehad.
Beide keren ook fysio gehad en oefeningen gekregen.
dinsdag 18 april 2017 om 19:54
Mijn kruisband is bijna helemaal afgescheurd, heeft geen functie meer, maar kan weer intensief sporten, een sport met veel onverwachtse bewegingen.
Heeft me een half jaar fysiotherapie en krachttraining gekost. En merk nu nog steeds dat ik kracht training moet blijven doen anders komt er teveel ruimte op.
Maar skiën en hardlopen gaat ook prima
Heeft me een half jaar fysiotherapie en krachttraining gekost. En merk nu nog steeds dat ik kracht training moet blijven doen anders komt er teveel ruimte op.
Maar skiën en hardlopen gaat ook prima