Gezondheid alle pijlers

Schimmel infectie?

06-04-2014 20:06 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik kreeg vorige week ineens ontzettende jeuk aan mijn vagina.. dokter gebeld en een kuur gekregen. zon ei die je voor het slaoen gaan in moet brengen.. vrijdagavond in gebracht. nu is mijn jeuk wel weg, maar mijn vagina ziet er nog wat rood en vurig uit..

iemand enig idee tot wanneer dit ei werkt? en hoe weet ik of ik helemaal van de schimmel infectie af ben?
Meestal duurt het wel een paar dagen voordat het helemaal over is. Als ik jou was zou ik het even in de gaten houden en als je denkt dat het nog niet over is even contact opnemen met je huisarts.
je kunt zo'n 'ei' gewoon bij Kruidvat (etc) kopen, daar hebben ze ook een zalfje waarmee je je schaamlippen kunt behandelen.

Alles van het merk Canesten
ik krijg bij een schimmelinfectie altijd een kuur van 3 zetpillen, creme + inbrenghuls (om die creme in te brengen) en die creme moet ik dan ook op de schaamlippen smeren

misschien was die ene zetpil niet afdoende, bij mij staat er altijd op dat ik de kuur moet afmaken
Als het weer goed voelt geen zorgen om maken. Die roodheid gaat vanzelf weg.
quote:lilalinda schreef op zondag 06 april 2014 21:21 je kunt zo'n 'ei' gewoon bij Kruidvat (etc) kopen, daar hebben ze ook een zalfje waarmee je je schaamlippen kunt behandelen.

Alles van het merk Canesten Dat "ei" is mij nog nooit opgevallen ?!
quote:itsmyempire schreef op 06 april 2014 @ 21:31:

[...]

Dat "ei" is mij nog nooit opgevallen ?!ik zei al: canesten

http://www.canesten.nl/vaginale-schimmel
quote:lilalinda schreef op zondag 06 april 2014 21:33 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="itsmyempire in "Schimmel infectie?"" class="messagelink">itsmyempire schreef op 06 april 2014 @ 21:31</a>:</b>

[...]

Dat "ei" is mij nog nooit opgevallen ?!</div></blockquote>ik zei al: canesten

<a href="http://www.canesten.nl/vaginale-schimmel" class="link">http://www.canesten.nl/vaginale-schimmel</a>Ja maar jij zegt dat het te koop is bij kruidcat, heb het daar nog nooit gezien, kan dat per kruidvat verschillen dan?
Ik kreeg altijd zo'n ei en ook nog creme erbij. Anders wordt het vooral inwendig behandeld en niet uitwendig. (Partner moest trouwens ook meebehandeld worden d.m.v. zalf, om herbesmetting te voorkomen.)
quote:itsmyempire schreef op 06 april 2014 @ 21:35:

[...]

Ja maar jij zegt dat het te koop is bij kruidcat, heb het daar nog nooit gezien, kan dat per kruidvat verschillen dan?Eeuh, ik ken jouw Kruidvat niet, mijne heeft het gewoon liggen.
Dat verkoopt iedere drogist. Ook kruidvat. En als je het niet kan vonden vraag je het gewoon.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:lilalinda schreef op zondag 06 april 2014 21:48 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="itsmyempire in "Schimmel infectie?"" class="messagelink">itsmyempire schreef op 06 april 2014 @ 21:35</a>:</b>

[...]

Ja maar jij zegt dat het te koop is bij kruidcat, heb het daar nog nooit gezien, kan dat per kruidvat verschillen dan?</div></blockquote>Eeuh, ik ken jouw Kruidvat niet, mijne heeft het gewoon liggen. Mijne heeft alleen de creme liggen en andere dingetjes van een ander merk, vandaar. Maar ik kreeg laatst voor het eerst een "ei" van de dokter dat was dan weer van Daktarin.
Gewoon zalf smeren, bij mij was het toen zo over. Na die pil dan
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Het zal dan wel aan mijn kruidvat liggen, het is een piepklein ding, van de week maar eens kijken bij de grote in de stad die heeft sowieso al een breder asortiment, zelfs de dichtsbijzijnde apotheek heeft alleen de creme, en nee ik woon niet in een dorp.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven