Gezondheid alle pijlers

Schimmelinfectie

20-01-2013 17:08 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ja ik weet het, er bestaan al een boel topics over de welbekende vaginale schimmelinfectie. Ik heb echter een specifieke vraag, dus vandaag dat ik er nog maar een topic tegen aan gooi.

Ik heb dus -blijkbaar- een vaginale schimmelinfectie. Vorige week condoomloze sex gehad met mijn vriend (ja, die is nu druk aan het smeren) en gisterochtend ontdekte hij rode bultjes op zijn penis. Dus hij naar de dokter gerend en meneer kwam terug met twee doosjes Canesten: zalf voor hem, tablet voor mij.

Ik typte zojuist 'blijkbaar', want ik heb echt nul symptomen ooit gehad, dus ook geen idee hoe lang ik het al heb. Anyway, mijn vraag: gisteravond heb ik de tablet ingebracht. Nu komt die tablet er, weliswaar in opgeloste vorm, deels weer uit. Is dit normaal?

Thx voor jullie reacties!
Ja. Dat is normaal.
Ja normaal. Sterkte!
Ok das duidelijk (en raar haha). Thx!
Ja, net als sperma, dat lost ook niet zomaar op in je vagina. What goes in must come out.
Oh wees blij dat je geen klachten heb gehad! Jeuken dat het kan doen....
Daarom doe ik die tablet altijd pas in als ik ga slapen.

Heb dan het gevoel dat hij langer blijft zitten ofzo.

En sperma loopt toch ook uit je vagina.
Ja. is normaal.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Pff ja over de klachten heb ik gehoord en gelezen.

Maar juist omdat ik geen klachten heb (gehad), voel ik me wel wat schuldig. Ik had geen idee en dan doen we het (voor het eerst.. en voor het laatst haha) zonder condoom en heb je gelijk dit!

Tablet had ik idd in gedaan toen ik ging slapen. Maar zojuist bij het naar de wc gaan, kwam de boel er weer uit.
De tablet zelf lost niet op in je lichaam, maar je lichaam neemt de werkzame stoffen die erin zitten op. De rest komt er gewoon weer uit. Sterkte ermee!
Thx voor al jullie reacties, het is me nu duidelijk.

Erg vreemd dat dat dan niet in de bijsluiter staat, maar goed.......
Ik neem altijd liever zo n tablet geen gedoe met inbrengen
Ja, dat is normaal. Ik meen me te herinneren dat het er bij mij wel in stond (zo'n specifieke geprinte bijsluiter)... of misschien heeft de huisarts het gezegd. Wees blij dat je geen klachten hebt gehad, het is echt niet fijn. Je hoeft je ook niet schuldig te voelen, dat hoort gewoon bij het vrouwelijk lichaam.
Nee dat zegt mijn vriend ook.. Maar ja, je doet het één keer zonder en het is gelijk mis. Doen we dus ook nooit weer hahaha!
Enne,rode bultjes bij de man is geen schimmel infectie maar een soa hoor.

Mannen hebben eigenlijk nooit klachten van een schimmel infectie.
raar dat de huisarts dat niet heeft gezegd, dan weet je dat je een maandverbandje in moet doen:) Nja als je zon ding hebt gehad ben je er zo goed als meteen vanaf is mijn ervaring:)
1x seks zonder condoom en dan bij de man een schimmelinfectie????

En jij nergens last van?

Misschien dat het kan maar het klinkt niet heel logisch
Je bent zelf een theepot
quote:ladytruckster schreef op 23 januari 2013 @ 07:36:

Enne,rode bultjes bij de man is geen schimmel infectie maar een soa hoor.

Mannen hebben eigenlijk nooit klachten van een schimmel infectie.

Ben ik niet geheel mee eens, heb dit zelf ook is gehad en dit had te maken met de parfum waspoeder en ook veel last gehad omdat mijn toenmalige vriendin problemen had met haar pil.

DAKTARIN zalf kopen ( voor de man ) en smeren maar, advies van de huisarts.
We zijn er 100% zeker van dat het geen soa is, gelukkig. Hij is keurig aan het smeren en ik heb keurig de tablet ingebracht.

Andere vraag: we zijn nu vier dagen verder en inmiddels is mijn afscheiding lichtroze van kleur, vanochtend ook met een beetje bloed er bij. Ben nooit zo panisch qua bijwerkingen, maar vond dit toch een beetje vreemd. Daarnaast, mijn menstruatie moet pas komend weekend beginnen. Kan dit één van de bijwerkingen zijn? Deze bijwerking wordt niet in de bijsluiter aangegeven.

Iemand ervaring? Thx!
Aangezien het nu wat drukker op het forum lijkt te zijn, kan iemand dit berichtje beantwoorden? Ben nieuwsgierig :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven