Gezondheid alle pijlers

Schok elecktriciteit

06-10-2016 05:39 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daarnet wilde ik het licht aandoen, en kreeg ik een flinke schok van de schakelaar.

De lichtschakelaar zit wat provisorisch in elkaar (guesthouse Indonesie). Behalve dat ik nu enorm geschrokken ben, is het nodig om nog een bezoekje aan huisarts te brengen of is dit vrij onschuldig?
Jammer van sommige reacties!

Een prinses zo zie ik mezelf absoluut niet, aangezien ik erg low budget reis. Klagen ook niet, ik stel alleen maar een vraag omdat ik erg geschrokken was.

Maargoed, topic kan gesloten worden
quote:jasminn schreef op 06 oktober 2016 @ 10:15:

Jammer van sommige reacties!

Een prinses zo zie ik mezelf absoluut niet, aangezien ik erg low budget reis. Klagen ook niet, ik stel alleen maar een vraag omdat ik erg geschrokken was.

Maargoed, topic kan gesloten worden Het zijn vaak de prinsesjes die dit zeggen, trek het je niet aan! Fijne vakantie, en vooral ook, schokvrij verder!
Hoi! Een 230v schok is niet gevaarlijk tenzij je hartproblemen of spierproblemen hebt. Als je alleen de plus even hebt aangeraakt kan het alsnog niet veel kwaad.

Heb je contact gemaakt met de plus en de min kan er een brandplek ontstaan omdat de stroom door je lichaam van punt naar punt is gegaan.

Is het 2de het geval als eerste niet is gebeurd. Dan een doktertje erbij halen.

Fijne vakantie nog.
quote:swifty schreef op 06 oktober 2016 @ 10:30:

[...]

Het zijn vaak de prinsesjes die dit zeggenIk zal zoiets niet zeggen hoor. Ik vind de opmerking van FoxyLazy ook niet kunnen.
quote:RegalPrinces schreef op 06 oktober 2016 @ 20:23:

[...]

Ik zal zoiets niet zeggen hoor. Ik vind de opmerking van FoxyLazy ook niet kunnen.Ha een echte prinsesje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven