Schok elecktriciteit
donderdag 6 oktober 2016 om 05:39
donderdag 6 oktober 2016 om 05:45
Behandel eventuele verbrandingen en wacht op de komst van medische spoedhulp. Onthoud goed dat iemand die met een aanzienlijke hoeveelheid elektriciteit in aanraking is geweest, ook al is hij niet bewusteloos, lethargisch of futloos, altijd door een arts gezien moet worden. De arts kan dan nagaan of er sprake is van inwendig letsel.
www.menselijk-lichaam.com ... ij-een-elektrische-schok/
Ik zou zelf nooit hebben bedacht om hiermee naar een arts te gaan, maar blijkbaar wordt het wel geadviseerd. Sterkte TO, je zult wel geschrokken zijn.
www.menselijk-lichaam.com ... ij-een-elektrische-schok/
Ik zou zelf nooit hebben bedacht om hiermee naar een arts te gaan, maar blijkbaar wordt het wel geadviseerd. Sterkte TO, je zult wel geschrokken zijn.
donderdag 6 oktober 2016 om 05:58
donderdag 6 oktober 2016 om 07:03
donderdag 6 oktober 2016 om 07:09
donderdag 6 oktober 2016 om 07:57
quote:foxy-lazy schreef op 06 oktober 2016 @ 07:09:
Maarja, er zijn altijd mensen die gelijk het negatieve willen belichten, terwijl ze werkelijk geen flauw benul hebben van het land waar men heen gaat,.
Typisch Hollands. Lekker klagen. En als er niks te klagen valt, zoeken 'we' wel.
Misschien is het makkelijk te verhelpen? Zo klinkt het mij in de oren.
Als ik hoteleigenaar was zou ik dolgraag willen horen waar een gast mee zit voordat het het internet over gaat.
Maarja, er zijn altijd mensen die gelijk het negatieve willen belichten, terwijl ze werkelijk geen flauw benul hebben van het land waar men heen gaat,.
Typisch Hollands. Lekker klagen. En als er niks te klagen valt, zoeken 'we' wel.
Misschien is het makkelijk te verhelpen? Zo klinkt het mij in de oren.
Als ik hoteleigenaar was zou ik dolgraag willen horen waar een gast mee zit voordat het het internet over gaat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 6 oktober 2016 om 08:50
Helaas meer dan eens gehad ook inclusief verbranding maar geen dokter bezocht en ik doe het nog gewoon. Als je langdurig aan stroom bloot wordt gesteld dan kun je daar schade van oplopen maar meestal valt dat gelukkig wel mee. Gewoon even melden bij het hotel, ook in Indonesië is het niet normaal om een schok te krijgen als je het licht aandoet en dat wil de eigenaar vast weten want die wil ook geen gewonde toeristen die vervolgens negatieve berichten op internet zetten.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
donderdag 6 oktober 2016 om 09:11
quote:foxy-lazy schreef op 06 oktober 2016 @ 07:09:
Typisch Hollands. Lekker klagen. En als er niks te klagen valt, zoeken 'we' wel. :sherlock:quote:foxy-lazy schreef op 06 oktober 2016 @ 07:09:
[...]
Jij bent een pareltje vindt je zelf?
Ja, en dat moet zonder "t"
TO, ik heb ook wel eens een elektrische schok door mijn arm gekregen en ben verder ongedeerd gebleven, niks aan de hand
Typisch Hollands. Lekker klagen. En als er niks te klagen valt, zoeken 'we' wel. :sherlock:quote:foxy-lazy schreef op 06 oktober 2016 @ 07:09:
[...]
Jij bent een pareltje vindt je zelf?
Ja, en dat moet zonder "t"
TO, ik heb ook wel eens een elektrische schok door mijn arm gekregen en ben verder ongedeerd gebleven, niks aan de hand